perjantai 6. tammikuuta 2012

PERUS KUTA-JURRI

Morning, Kuta 5.1.  "Moi oon Jassu ja tulin just puol kybält aamul himaan ja mul on Bountyn (yökerhon), jonku työntekijän ninjahuivi pääs"  peruuuus

Täs kirje, jota olin kirjottamassa Jassulle aamulla Kutalla ennen lähtöä Balanganiin (Jassu ehti tulla JUST himaan ku sain kirjeen kirjotettua eli en siis kerenny lähtee ja suunnitelmakin muuttuivat). Tultiin eilen siis Kutalle hoitamaan asioita (ostamaan mm. piilarineste mulle, aurinkorasvaa ja ottamaan brassit :D)

I wonder, mitäköhän Jassu teki noille boksereille?

Kirje kirjotettu alkuperäsessä muodossa, hakasissa mun välihuomautukset:

 

”5.1.2012 9:00

Ei Vittu Jassu. Lol, kerranki SÄ et oo tulli himaan yöks (herään ysilt sillee ”aijaa”).

Hei VITTU KELAA VITUTTAAKO HUKKASIN MUN _CONNUT_ [Authors Note: Converset] EILE..................
Mitä vittua. Oon aika varma että mulla oli hauskaa & tanssin connut kädes, sit piilotin ne, sit hain ne piilost (sori jos käsiala on epäselvää, sain eilen vaan yhen piilarin ulos, olin nii jurris) sit hukkasin ne/joku otti ne (?) VITTU VITTU VITTU............................................................................

JA teloin mun jalan & loppu illan (niin kauan kunnes tajusin vaa lähtee himaan nukkumaan) nilkutin ympäri legianii (taisin ettii kenkii tai jotain/jotakuta) ja olin angst.

EI VITTU. tsekkasn just puhelutiedot... arvaa oonko soittanu Jonakselle [authors note: olin sendannu sille tekstarin, mut se ei ollu vielkää vastannu. Myöhemmin kuitenki kävi ilmi, että mun känny flippaa taas huolel enkä saanu sen sendaamaan teksatarii.. mut anyhoo, odotin siis silt puheluu/teskatarii KÄRSIVÄLLISESTI ja halusin olla vaikuttamalt liian needylt] :x :x :x :x klo puol 2.(ok eli tulin ajois himaan)... ei vastannu (nukku salee) mut mis on sen soitto takas?

DAMN ku soitin sille! Kelasin just, ett voisin soittaa sille. Ok, en nyt, mut illal seittemält, ha :D

Anyway Jassu, mulla oli pointtikin tätä kirjottaessa eikä vaan Jurri rant:Lähin Balanganiin. Pakko lähtee vittuun täältä. too bad I didn’t get to see your pretty face! Tuntuu vähän pahalta lähtee ennen ku tuut takas hotlalle, koska nyt et voi purkaa sun viime yötä mulle/kellekään! Mut girl, oli pakko. Jos en lähe tunnin sisäl, nii jämähdän tänne. Tuu kertoo Faces + we will meet again + tuu UBUDIIN sun on pakko tavata Jared. [Authors Note: Jared on tulos Aussiest tekemään visa runnia tänne! <3]

Anyhoo... Haleja & Pusuja miss <3 I HOPE YOU BEHAVE!!!!

PS. VITTU MENI EILEN RAHAA
PPS. VOI JUMALAUTA MULLA EI OLE _KENKIÄ_ JEEE MATKUSTAN KONEES PALJAIN JALOIN KUIN HIPPI TAI SIT TAAS FLIPPAREIL KU AUSSIES
PPPS. KELAA, OLIN SUPER JURRIS & SOITIN VAAN KERRA JONAKSELLE [Voi vittu kynä loppu <3: Sandra]”




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti