maanantai 9. tammikuuta 2012

FML2


Olo ei näin freesi

Joooooo-o I feel SLIGHTLY like shit:

I can barely walk, koska sain "Balinese kiss" aka palovamman skobasta (niin basic tääl, jeff, moritz sun muut esitteli omia arpiaan), surffauskaan ei tule kysymykseen, koska mun palovamma on revenny yön aikana, tulehdusriski on suuri ja toi meri on ihan vitun paskanen. On snadisti hakattu olo eli toiv. en oo tulos kipeeks. Ripuleishönkin vaivaa. Myös kaks päivää sitten dokattu darra on hiipinyt päälle ja ryydyttää maan saatanasti (tää on hyvä ku kaikki kärsi eilen darrast paitsi hyperaktiivinen-sandra.. karma strikes!). Vettä sataa ku esterin perseestä (nyt tää wet season rupes sit vast näkyy) ja mun ja Milkan pitäs ajaa skobal Ubudiin...... oh hell no.

tjoo... täst varmaan puuttuis se, että oon raskaana tai jtn sinnepäin.. hohhoh (no ei nyt sentään äiti!).

Mitäs muuta. No, noi poitsut lähtee kans tänään backii mut onneks oon jo aika fine sen asian kaa.. : )

Milka tos paikkailee tärkeimpii kamoja (jäetään rinkat Jeffin villaan) ja pitäs vissii pistää noit märkii vaatteita kuivumaan (jotka tuskin kuivuu, koska tääl on niin kosteeta ja ulkonakin vain sataa). Koht käydään hommaa hammockit Jeanilta (Director of Ticket to the Moon !) ja sit ajetaan shithole-Denpasarin kautta Ubudii.

...Sekavaa tekstii mut yht sekavaa on meitsin pääs nyt.

PS. Jotain positiivista kuitenki on...! Olen nyt flippareiden SEKÄ connujen iloinen omistaja ! :) Eli Suomeksi, minulla on kengät ! (Joita aion nyt käyttää vain, koska sataa ja mun isovarpaas on haava lasinsirusta :D) JA conssit (aidot) makso vaan n. 23€! Kyseiset kengäthän valmistetaan Indois. :)

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti