Näytetään tekstit, joissa on tunniste läksiäiset. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste läksiäiset. Näytä kaikki tekstit

lauantai 2. lokakuuta 2010

Läksiäiset

On se hyvä pitää läksiäiset, kun ei edes muista, ketkä tulivat paikalle saati keille on puhunut........



JEPJEP.
Vedin sitten pikkuisen överiksi...
Kannattaa varmaan ensi kerralla syödä hiukan enemmän, ettei mene muisti siinä yhdentoista aikoihin :)

Olin siis kutsunut meille lähimmät ystäväni aloittelemaan.
Oli safkaa, oli boolia (johon en koskenut), oli musaa, oli kivaa.
Puoli kymmenen aikaan lähettiin Neoon.
Neon virallisten avajaisten vuoksi siellä oli yhteentoista saakka ilmaiset hanajuomat.
Itse hain nöyrästi vain neljä juomaa, kun taas Jassu kertoi roudanneensa kymmenen.
Sit tais mennä muisti.

Best things in life come for free (c) Jassu

Seuraava muistikuva: oon ulkona, enkä pääse sisään enää.
Mut on heitetty elämäni ensimmäistä kertaa pihalle ja oon varmaan saanut porttikiellon :D
POKE EI ANTANU MUN EDES HAKEA TAKKIA JA MULLA OLI PÄÄLLÄ VAIN TOPPI, JOTA EI VOI TOPIKSI EDES KUTSUA !!!!!!
Tässä todistusaineistoa topista:

(Redrum closing night)

Kellohan oli siis varmaan tosi paljon, puol 3 ? Ja LÄMMINTÄ oli ruhtinaat kolme astetta. (Y)
En oikein käsitä, mitä vittua sen portsarin päässä on liikkunut, kun se on heittänyt puolialastoman tytön kylmään syysyöhön. mitä vittua.
Siis vaikka kuinka huonosti ja kännisesti olenkaan voinut käyttäytyä, niin hei haloo.
Onneks Natsku oli true friend, kunnon ritari ja herrasmies ja se anto mulle sen hupparin ja mentiin snägärin kautta meille nukkumaan. Itsehän en olisi varmaan kotin asti selvinnyt. Kiitti Natsku <3

Masaaaa (c) Aava


Ainiin ja Mikoki oli ryöminy meille (se ei ollu päässy ees Neoon asti vaan laatannu mäkkiin, josta se oli heitetty ulos.. :D:DD::D Nelli ja Mika oli sit saattanu sen meille) ja pidettiin kunnon känniavautumissessio. huhhuh.

LEGENDAARISTA.

Sain laskettuu 35 lasia............ (c) Ansku

Loppupuhe:
Kiitos ja kumarrus kaikille, jotka tulitte paikalle, oli hauskaa vaikka en oikein mitään muistakaan. JA anteeksi, jos olen ja todennäköisesti olenkin käyttäytynyt kuin mikäkin känniääliö. Onneksi ei tänne Suomeen tartte jäädä morkkailemaan !!!

But like Jagi said "go out with a bang"... yeah right

Mukavasti kyljessä... Ja 5 päivän päästä pitäs olla bikinit päällä.. sexy

PS. Tsekatkaa mikä mustelmaskraadu -  ei muuten MITÄÄN hajua, mistä tää on tullut
PPS. Lahjoin Natskun hakemaan mun takin mun puolesta... Hävettäis liikaa mennä itse.

Vois alkaa peseen noita matkavaatteita...

sunnuntai 19. syyskuuta 2010

Lähtöön jäljellä 14 päivää

Hola queridos :)


Niin vähän aikaan ja niin paljon tekemistä.
No ei ees ole! 
Oon ollu tosi ahkera ja kiitos To Do -listan, olen pystynyt hoitamaan asioita ajoissa :)


Huomenna, maanantaina hoidan kyl nää asiat:
-Soitan autokouluun ja kerron, että viivästyy taas toi kortin saaminen (kesken jo 2v. :D)
-kengät korjaamoon
-varaa kampaajalle aika
-henkkarit
-tilaa uudet pinkoodit, varmista porukoiden oikeudet tileihin
-ylppärimaksu!!!12oöfdodfh
-hae piilarit 96€
-hae kirja akateemisest 10,5€

-LINSSISUOJUS (koska hävitin omani Flow'n talkoobileis, ylläri :) )
-Linssinaru (ettei hävii TAAS linssi)
-Ota yhteyttä lehtiin


Flow-alotteluu @ secret spot

Mitäs mä oonkaan tehny viime aikoina...
Ainaki saanu viisumin ja Mastercardin himaan, ostellu tarvittavia asioita, poistanu paljon paskaa podilta ja vastapainoksi varenu ihan överisti musaa, sekä istunu Alepan kassoilla..
Mun selkä on niiin v*tun paskana (mutsi saa hieroo mun selkää joka duuni-illan päätteeks).. Ainoo millä jaksan motivoida itteeni tekemään niitä kuuden päivän työviikkoja (huomaan, että yritän tunkea koko ajan Englannin kielen pilkkusääntöjen mukaisesti pilkkuja joka mestaan, jossa pitäisin pikkusen pausen, ok nevermind) on kohta koittava neljä kuukautta silkkaa vapautta... kyllä kannattaa tehdä duunia!!

En muuten kerkee näkemään YHTÄÄN KETÄÄN näinä loppu viikkoina, johtuen tosta iltaduunista..
Tällänen on mun normi schedule :):)

klo 09.00 Herään ja lagaan tunnin
klo 10.00-12.00 Salille
klo 12.00-13.30 Hoidan matkajuttuja ja valmistaudun duuniin
klo ~13.30/14.15 Lähen duuniin riippuen missä oon töissä
klo 15:15-23:15 Töissä

Suokki 2009

...Onneksi siis on olemassa sellanen asia kuin läksiäiset.
Siirsin omani Siltasesta Neoon, eli vanhaan Redrumiin (<3 RIP), joka oli mun ja monen muun lempimesta (oli muuten ihan tajuttomat lopetusbileet Redrumis...)!
Käytiin Neos pari viikkoo sit, ja se oli ihan samanlainen lisättyä jäähuonetta lukuun ottamatta :)
Eli toisin sanoen, kotoisa paikka!
1.10 22.00 kaikki Neoon siis! :)
Sillon on oikeestaan ton clubin viralliset avajaiset 8)

Kutsuin myös mun lähimmät ystävät meille alottelemaan :)
Halusin hieman intiimimmät ja "insidemmat" fiilikset ja chancen päästä kunnol jubaamaan porukan kanssa, koska noh, Neossa se tuskin onnistuu...

N E WAYS - - nyt tää on vaan sellasta odottelua.. (:

Meitsi ja Laura aka matkakumppanini! Laura lähti Vancoiuverist viime vuonna Breannan kanssa reissaa Eurooppaa, ja vika etappi oliki Finlandiaaa... Jos se yks viikko oli preview of our adventures to come (nim. jeesus mitkä jatkot), nii ootan kyllä innolla... 
8)


PS. KOEPAKKASIN MUN RINKAN JA SE PAINO VAAN 11KG !!! (ok siit puuttu pari juttuu, mut ei se jtn yli 13kg tuu painamaan :) ) Päiväreppu tuleeki sit painamaan lähemmäs 5kg... kaks kameraa, laturit, läppäri, matkalukemista etc..
PPS. jumitan piiiitkästä aikaa Shapeshiftersin Lola's Themee...... aiaiai mikä kipale!