sunnuntai 2. tammikuuta 2011

Epiphany


Hassua, miten viimeisinä (aussi)päivinä keksii, mitä haluaa tehdä elämällään.
Musta tulee kulttuurituottaja!

Olen ihan pikkuisen innoissani... luin koko päivän kulttuurituottajan tehtävistä ja uramahdollisuuksista ja tuntuu hienolta vihdoin tietää, mitä tää on se juttu mitä mun kuuluu tehdä. Tuntuu aika luontevalta penkkareireiden ja kaiken maailman juhlien järjestämisen jälkeen suuntautua sellaiselle alalle, jossa pääsee tuottamaan erilaisia tapahtumia. Aionkin tehdä kaikkeni, että pääsen syksyllä Helsingin Metropolian Ammattikorkeakoulun kultuurituotannon koulutusohjelmaan !

Jep. Jäänkin kuin jäänkin ilmeisesti Suomeen...
Koko matkan ajan olen ollut vähän sekaisin siitä, mitä tulen opiskelemaan, mihin kouluun pyrin ja varsinkin siitä, missä maassa jatkossa asustan. Mutta juu, näyttää nytten siltä, että Helsinki love love.

Huomenna, eikun hupsista, tänään (kello on kaksi yöllä..) Marokkoon Tomin ja hänen kaverinsa, Samin kanssa... Wonder how i'll fit my surf board into the taxi ! Lento 23:30 ja en kyllä yhtään odota sitä 25 tunnin matkaa.... ILMAN iPODIA! Kaiken lisäksi mun kurkku on jälleen kipee ja turvonnut (kiitos Falls Festival), joten tulee olemaan varmaan ihan hauska reissu.. jep jep :D

En ole saanut aikaseksi kirjoittaa mitään viime viikosta, jouluaatosta, mun synttäreistä, falls festivalsista saati uudesta vuodesta, mutta aion kyllä. Toivon mukaan lennolla iskee inspis kirjoittaa tästä kaikesta.. voin vaan sanoa, että on ollut aika hektistä...


PS. Äiti ja isi, sori olin ihan sika uninen tänään aamulla enkä muista ollenkaan, mitä ollaan puhuttu. Eli jos haluutte saada mut vielä kiinni, niin soittakaa mulle ennen ilta kahdeksaa Melbournen aikaa. :)

PPS. Ihan hullua ajatella, kuinka nää kolme kuukautta on kiitäneet... Tulee ikävä Australiaa, ja toivon palaavani tänne joku päivä moikkaamaan tutustumiini paikallisiin :)

6 kommenttia:

  1. sit vaa hirvee lukutoukkamode päälle, sinne on nimittäin vaikee päästä!

    VastaaPoista
  2. Varmaa tosi kiva lentomatka tiedossa ilman musaa, raukka! :D Tän blogin kautta sun matkasta on ainaki tullu semmone tosi onnistunu kuva, kyl omaa matkavarvasta alkaa jo kutkuttaa :D

    VastaaPoista
  3. Dansku, joo... yritin selvittää hakijamäärii ja hyväksyttyjen opiskelijoiden lukumäärää, mutta en löytäny ?? (+ hakustatsit eivät jostain kumman syystä avautuneet mun Adobella..) Kuulin kyl frendiltä, että ne ottaa sinne tyylii 15 sisää??? JAIKS. :S

    Heini, I KNOW. toivottavasti lentsikan leffa- ja musavalikoima on hyvä! Joo, itellä ainaki tosi onnistunut olo tästä matkasta :) Varsinkin kun kaiken kukkuraks keksin mitä haluan tehdä ! Great success!c:)

    VastaaPoista
  4. Mä oon siellä koulussa! Vaikee päästä, mutta ei tartte mitää etukätee opiskella. Siel on parit helpot ennakkotehtävät ja sit pääsykokeissa pari matikantehtävää ja artikkeli pitää kirjottaa ja sit haastikset.

    VastaaPoista
  5. Ainii ja meit on joku 20 luokalla aina.

    VastaaPoista
  6. jee hienoa kuulla että saadaan pidettyä sut suomessa! ja ei saa pelästyä liikaa, että sinne on vaikea päästä. ehkä vaikeaa, mutta varmasti silti erittäin mahdollista!

    olin jo melkeen tekstaamassa sulle tänää, että jos nähtäs...meni hetki tajuta, ettei se tosiaan ole varmaan mahdollista :/

    VastaaPoista