sunnuntai 17. marraskuuta 2013

Parhautta Helsingissä


Perhe
Koti-Koti
Herääminen poikaystävän huoneesta
Kaverit
Glögi
Ruisleipä
Hapankorppu
Mun talvitakki/parka !
Toimiva, nopea ja tehokas joukkoliikenne
Kallio
Kavereiden kesken pidettävät pikkujoulut (glögii ja joulutorttuja!)
Helsinki vaan
Ensi perjantaina koittavat poikaystävän viikonloppulomat (!!!)

Helsingissä (kotona ) sitä siis ollaan :) Eilen tuli  syötyä porukoiden kanssa ja höpöteltyä äitin kanssa kaikenlaista. Sen jälkeen otin 40 minan päikkärit (kello yheksältä illalla), koska olin nukkunut 1,5 vuorokauden aikana yhteensä 3 tuntia enkä edes yhteen putkeen :D Voin sanoa, että olin niin jumalattoman kuistilla, kun kännykän herätyskello soi "mitä tapahtuu ?! missä mä oon?! mikä toi *ääni* on?? *tuijottaa kännykkää ymmärtämättä mitä pitäisi tehdä äänelle*". Kun aivot vihdoin alkoivat skulaa ja sain herätyskellon vaimennettua, sydän hakkasi aivan julmetun kovaa 10 minuuttia - kuin olisi juossut maratoonin. Getting old... Need to sleep more :D Oli kuitenkin ihan super ihana ilta Kalliossa ystävien seurassa  Oli kans parhautta vaan kävellä poikaystävän kämpille yöksi ja että siellä oli porukkaa istumassa iltaa ! Olin jopa ostanut Alepasta glögiä sinne :D Sovittiin, että pidetään pikkujoulut torstaina (valitin, että missaan kaikki pikkujoulut :D), jotta kun mies saapuu perjantaina kotiin, tuoksuu kotona joulutortut ja glögi :D ♥ Can't wait.

Mut nyt meitsi alkaa duunaamaan asioita. Ihan julmetusti hommaa koulusta + muutenkin tekemättä. Vähän jäljessä olen..

Mukavaa sunnuntaita teille 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti