maanantai 4. marraskuuta 2013

11 Days till Sweetness

Mä en kestä, että nyt on jo marraskuu !
So stoked about this, koska tämä meinaa, että 11 päivän päästä olen Suomesssa ja sen jälkeen kun tulen takaisin, enää reilut hassut kolme viikkoa ja on viiiiiihdoin joulu, jonka tulen viettämään myös Suomessa :))) Ja kyllä kelpaa, kun on kerran siellä se poikaystävä :D Itse asiassa meillä on joululoma 20.12-13.1. mutta ite kelasin extendaa lomaani siitä vielä kahdella viikolla ;) Ei me viimeksikään oltu kauheammin pulassa, eikä kestänyt kauhean kauaan catch uppaa kiinni, vaikka tultiin kouluun kaksi viikkoa myöhässä (koulun oman säädön vuoksi).


Jee ois kiva, jos ois enemmän kuvia itsestään (ikuinen valokuvaajaprobleema) ja että ainoat kuvat, jotka on itestään, ois focusattu edes itseesi :D Oh well. Näillä mennään.

Mä taisin täällä mainita pikasesti viime Suomen reissun aikana siitä, että mä kusin matkalippuni ("ai TAAS"), kun ostin tämän joidenkin mielestä romeo ja juliaakin romanttisemman ja sekopäisemmän "2 tuntia vain aikaa pakata/tilaa taksi/päästä kentälle/check innaa/löytää portti/juosta sinne" -extemporematkan 5 minuutin harkinnan jälkeen. Nimittäin, vasta kun olin Barcelonan kentällä ja porukat soitti mulle (hieman huolestuneina, että "ööö kuultiin, että oot tulossa Suomeen...onks kaikki ok? Ja oot sä palaamassa Madridiin vielä?" :D), faija ilmotti mulle, etten taida pystyä lentämään takasin päin sillä alkuperäisellä KLM:n lennon menoopaluulipulla, koska en käyttänyt lippua edes menosuuntaan. "...aa, hyvä kuulla :D".

Ja aivan oikeassahan se faija oli ! Siis oikeesti, onko typerämpää, että jengi ei voi tehdä mitään KLM:n konttorista niitten automatisoidulle tietokoneelleen, joka tiputtaa automaattisesti matkustajan pois paluusuunnan koneesta, jos hän ei käytä menopuolen lippuaan?! Take the power from the human's and give it to the machines... Tietty, varmaan jos ois tuntenu jonkun ihmisen sieltä konttorista tai oiiiiikein itkeny, että oli pakko tulla, "koska x:n hautajaiset", niin olis onnistunut ton paluulipun aktivointi. Mutta kun meitsi ei vaan harrasta tollasia hautajaiskusetuksia - se on the worst of the worst karma.

Mutta, ei hommat kuitenkaan kussu ihan päin helvettiä, koska sain siirrettyä mun KLM:n menopaluulipun ihan kokonaan 85 euron maksua vastaan uusilla päiville - ja koska nää päivät oli itse asiassa 2 euroa halvemmat kun alkuperänen lippu, en joutuntu maksamaan lipun maksun erotustakaan. Siirsin ne sitten marraskuulle, koska olin tulossa tänne muutenkin silloin. Ja sain 170eurolla ostettua paluulippun silloin Helsingistä Madridiin. Eli, jos miettii: 203 e (alkuperänen KLM-lippu) + 85 e (penalty fee lipun siirrosta) + 170 e (hki-madrid paluulippu) = 458 e  
458 e / 2 = 229e/matka

Eli ei tullut loppupeleissä yhtään enempää hintaa kummallekaan lipulle, koska menopaluuliput on juuri tuollaisen hintoja, ja olisi pitänyt ostaa tosissaan se marraskuun lippu. Ainoa mikä tässä maksoi, oli se extempore Madrid-Hki menolippu - but that was all worth it :D

Eli meitsi on koto-Suomessa 16-25.11. (mut epäonnisesti vaikka olenkin Helsingissä 1,5 viikkoa, näen miestä vaan viikonlopun verran, koska valitsin huonoimmat pvmt tulla moikkamaan - ovat ginessä, koska ovat vartiossa... toivottavasti siellä Pressanlinnalla 8) ) ja apua sithän on ihan pian joulu! Eli positiivisesti mennään :)

Pakko muuten sanoa, että niinku kirjoittelin tossa pari merkintään sitten - koti-ikävä tosissaan on selätetty ja olen voinut tosi hyvin ! Oon sosiaalisoinut, lähtenyt bailaa noitten kaa ja ollu paljon aktiivisempi ja onnellisempi :) Että tällästä. Tuntuu hyvältä!

PS. Mulla on joku kymmenen postausta luonnoksissa kaikenlaisesta - eli stay tuned!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti