tiistai 5. marraskuuta 2013

Halloween in Madrid

Pientä kertomusta Halloweenista Madridista: mä en meinannut aluksi edes lähteä juhlimaan kyseistä juhlaa (vaikka rakastankin pukeutua!), koska olin päättänyt välttää niitä överi rommikännejä hetkeen. Muutenkin, kun muut olivat Halloween-ostoksilla, olin itse hoitamassa vakuutuksasioita Applella koskien iPhoneani (tästä myöhemmin :D). Mutta kun olin matkalla kotiin ja näin miten muut olivat pukeutuneet, tuli hieman lame olo, jos olisin jääny halloweenina himaan Madridissa. Siispä kehiin pikapukeutuminen!


Tässä vaiheessa vähän kyrsi se, etten ollut ostanut sitä puolituntia aikaisemmin näkemääni kokoelefanttipukua Primarkista 12 eurolla (! ..no kai sillä sweatshop-touhulla säästää aika paljon rahaa..) mutta en lannistunut. Mulla oli jo suihkussa käymisen jälkeen (ja huom., mun suihkut ei kestä puolta tuntia! :D) kolme eri asuvaihtoehtoa, ja neljäskin tuli kehiin, kun Enni ehdotti, että oon Leijona(lätkä)fani :D Meille siis on itsestään selvyys, että me tullaan Madridissa kannustamaan toukokuussa Leijonat voittoon jääkiekon maailmanmestaruuskisoissa ;D Siksi Ennillä on oma leijonapaita mukana - itse olin suunnitellut tuovani sen vasta joulun jälkeen tänne ;) En kuitenkaan kelannut jaksaa raahata keittiöstä löytämääni pokaalia mukanani (?!?!?! kenen se on ja mistä ?!?! :D) koko iltaa, joten päätettävikseni jäi, että pukeudunko:


1. Yökkäri-ihmiseksi (inspiroiduin aamusesta: olin nimittäin ollut niin vitun pöhnässä aamulla [unirytmi vituillaan + painajaisia yöllä], että kun Heidi oli tullut herättelemään mua n. puol 12 päivällä kouluun, olin luullut, että se tulee kysymään mua salille, joten olin huikannut 'en mä tuu'. Joten, kun unen läpi kuulin Hannan ja Heidin äänen ja sen jälkeen ulko-oven pamahduksen, tajusin, että MUIJATHAN ON LÄHÖSSÄ KOULUUN. Ryntäsin ulko-ovelle ja näin oli. Mulla oli niin kiire, että en vaihtanu ku pikkarit ja farkut jalkaan ja ryntäsin dösärille tyttöjen seuraks. Onneks olin nukkunu hirveen lämpökerraston kera [sukat, villikset, yökkärishortsit, lökärit, yöpaita, pitkähihanen ja huppari] kylmyyden takia, koska aamulla tuli niin kiire, ettei olisi ehtinyt alkaa pukemaan, mutta toisaalta - kuinka siistiä huomata, että istuu koulussa yöpaita päällä..ja vielä ilman rintsikoita........................ the amount of vitutus. No mut onneks mul oli tosissaan se pitkähihanen ja huppari viel siin pääl, niin no harm was done, eikä kukaan muukuin tytöt ollut tietoisia mun yläosakommandosta. Mut back to the outfit: eli yökkäri-ihminen. Mun asuun olisi kuulunu uuden yökkärishortsit, Snoopy-yökkäripaita, pupuaamutohvelit, silmäunilappu (vai mikä onkaan) ja sydänkoristeinen aamutakki korvilla. Mutta hylkäsin asun, koska a) vähän itsepaljastelijaolo noissa lyhkäsissä yökkärishortseissa b) ulkona on saatanan kylmä c) niin lame valinta, ettei asulla ole edes kunnon nimeä? :D



2. Terroristiksi - Kun ostin itelleni huivin Zarasta, tokasin, että tällä huivilla voisi kaapata lentokoneita. (Jos joku vetää nyt herneen nenään niin voi jeesus, sallikaa ittellenne hieman paskaa huumorintajua!) Huivi oli nimittäin niin saakelin iso, että siitä saisi vaikka peiton. Tai burkan. Tai arabikaavun. Hylkäsin kuitenkin idean, koska se oli ihan saakelin lame. Mitä pukeutumista se muka on, jos kiedon itteeni jonku huivin?

3. Surffariksi - ja tähän päädyin. Meitsillä on kaapissa mun Wetsuit, jonka oon ostanu Ausseista Marokon surftrippiä varten. Kelasin, että tää vois pitää mut lämpimänä (well.. kinda....at some points...). Nakkasin päähän viel aurinkolasit. Aika lame asu, but at least i wasn't flashing my ass with my pj-shorts!

Meijän piti lähtee keskustaan, mut hahahahah the bus never came + dösät oli niin täynnä, että ne vaan ajo ohi. Joten lähettiin Villaviciosan kylille. Mentii irkkupubii, join hyvää Rioja-alueen viiniä lasillisen, söin bursun ja sit päätin ett meitsi lähtee himaan :D Kävelin 40 minaa siinä wetsuitissa kotia päin, ja kun saavuin meijän huvilalle, kaikki muut oli jo siellä....Ilmeisesti niillekään ei ollu maistunu toi Doublon-clubin meno ja ne oli ottaneet taksin kotiin :D


Mut anyways; an example how you can have fun, not get drunk and still have a couple drinks ;)

PS. sori iPhone-laadusta jälleen, mutta oli vähä kiire lähteä dösärille!
PPS. Meidän salituntien vetäjät oli kuuleman kaikki pukeutuneet zombeiksi ja body combatin sijasta vetäneet Thriller-tunnin ! ihanaa !
PPPS. Näin ostokeskuksessa paljon isien taluttamia pikkulapsia, jotka oli puettu Halloween-asuihin ja joiden nassut oli maalattu pelottaviksi... niin söpöjä !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti