perjantai 8. huhtikuuta 2011

Löydä sisäinen yrittäjäsi

"An entrepreneur is more likely to be the one that never gives up, no matter how discouraging the situation may be. The entrepreneurs believe in what they are doing and despite the discouraging circumstances, they will go on and on."


Syksy ja tasan kuukaus lähtöön


Yövuoro tulossa ens yönä, joten nukkumaan käyn vasta siinä kukon laulun aikaan.
Aloin lukemaan Laurean Business Managementin kokeeseen, joka on tossa parin viikon päästä.
Ei ole mulla ekalla sijalla, eikä ainekkaan ole se, jota todella haluan opiskella (kulttuurituotanto!), mutta aina kannattaa olla noita varasijoja ja backup plänejä. Never know, what might happen.

Anyhoo, quote on exam materialista, jota para aikaa luen netistä (srsly, olettaaks noi oikeesti, että pystyn lukemaan 120 sivua koneella istuen? arvatkaa vaan, kuinka monta kertaa siinä välissä ehtii käymään Facebookissa...). Virkeet pistivät silmään, sillä tunnistan itseni niistä. Pystyn samaistumaan viime kevät-syksyisen perusteella, aikaan, joka oli yhtä helvettiä. Mutta tässäpä minä olen - elämäni parasta reissua rikkaampana.

Tällä hetkellä elämässäni on pari vaikeutta, jota vastaan saan taistella aika ankarasti. Vaikka tilanne näyttääkin välillä mahdottomalta, ja tekisi mieli luovuttaa, pystyn katsomaan viime vuotta ja sen vaikeuksia tietäen, että voitin nekin.

Haluan kai vain sanoa, että uskokaa itseenne.

Ps. takaisin lukemisen pariin Facebookin kautta

2 kommenttia:

  1. Mulla oli myöhäinen herätys matkaamiseen, ja kesken koulun tietenkin :D Neljä vuotta vierähti muilla mailla, mutta ei kaduta, vanhempana viisaampi ja elämä tosiaan rikkaampi :) Mä olen feissarikiellossa... Melkein yhtä paha addiktio kuin kahvi.

    VastaaPoista
  2. Lähit kesken koulun 4 vuodeks matkaamaan? wou, mihis menit? :) Suoritiks koulun sitten loppuun?

    Facebook is the spawn of the devil.. kuinka monia ylimääräisiä tunteja ja päiviä mulla olisikaan kuukaudessa, jos en olisi niin pahasti koukussa!

    VastaaPoista