keskiviikko 27. huhtikuuta 2011

Joululomamatka

Kattelen tässä just joululomavaihtoehtoja...

Redang Island, Malaysia

Olin nimittäin viime viikolla Metropolian European Management / Business Administration -pääsykokeessa, ja kuulin villin huhun tutorilta, että heillä olis ollu viimeinen koe 11.12 ja koulu jatkunu vasta helmikuussa... PUOLENTOISTA KUUKAUDEN JOULULOMA?! Kelpaa !

Terraced Rice Paddies, Ubud Area, Bali, Indonesia


Kelasin siis lähteä reppureissaa Indonesiaan / Malesiaan (mut en varmana_ mihinkää turistien kansoittamaan Thaimaaseen. Indonesia ja Malesia eivät ainakaan vielä  ONNEKSI ole niin turistirysiä, että joka toinen lapsiperhe olisi suuntaamassa sinne pakettimatkalle). Olis vähän niinku pakko päästä kohta surffaamaan. Toi oma lentoyhtiön paskoma surffilaudan lojuminen nurkassa nimittäin pikkusen_ kyrsii. Mut anyhoo, oon aika super fiilareissa, jos se joululoma on oikeesti noin pitkä ! (Nyt pitäis van siis päästä enää sinne kouluun)


Tuleva matkaseura? Pamelan & Stellan kaa yhillä [AussieBar]:is

Näin tossa pari päivää sitten Stellaa ja Pamelaa, niitä kahta serkusta, johoin tutustuin Australiassa. Kui siistii, ett asutaan kaikki Helsingis :) Kyselin niiltä vähän, että kiinnostaisko lähtee messii backpackaa talvel :D We will see !

Kattokaa mitä me juotii ! :)

PS. Tekis nii mieli poistaa jo nää liput... Lontoo - Kuala Lumpur edes takas vaan 700€ !
PPS. Jee pe-la yövuoro. Tulee puhuttua varmaan taas Karin kaa reissaamisesta... ei yhtään auta tätä matkakuumetta :)

Kuvat Malesiasta & Indonesiasta täältä ja täältä

7 kommenttia:

  1. ekkö tuukkaa mun mukaa balille? :c

    VastaaPoista
  2. AINII meeks sillo balille ? Fo sho ! Kaua oot ja kai kelasit myös vähä kierrellä? (:

    VastaaPoista
  3. Hei mä olin viime jouluna Malesiassa, lennot oli Hki-Istanbul-KL ja hintaa oli suunnilleen 600 eur. Me löydettiin halvimmat www.budjet.eu

    Ihana maa ja ei tosiaan törmätty suomalaisiin :D

    VastaaPoista
  4. ui kiitti vinkistä ! paitsi ett toi budget.eu ei toimi? :s

    VastaaPoista
  5. Moi! Satuin törmäämään blogiisi, ja niin ikään sattumoisin mun blogissa on hyviä vinkkejä Indoissa surffailuun: http://k3fitness.fi/

    Pistä viestiä jos tarviit lisää yhteyksiä asian tiimoilta!

    t. Juhani / K3

    VastaaPoista
  6. Joo siis se on budjet.eu
    Ja toinen mistä katoin oli travelstart.fi, se on kätevä kun näyttää oikeessa sivupalkissa vastaavan lennon halvimmillaan lähipäiviltä.

    VastaaPoista
  7. Joo, ei ihme miksei toiminu toi mulla, ku oli pikku typo :) Kiitos paljon linkistä ! Toi on mulle ihan uus sivu, mutta innolla odotan mitä quotteja se tulee heittämään!

    VastaaPoista