perjantai 1. huhtikuuta 2011

EUROOPPAAN REILAAMAAN

Lueskelin mun vähäisiä merkintöjä kotiinpaluun jälkeiseltä ajalta, ja huomasin, että mulla ei missään edes kunnolla lue, että lähen reilaamaan. Mitä nyt ehkä jossain hassussa sivulauseessa olen sen maininnut.

Ihan siis selvyydeksi vanhoille ja uusille lukijoille (vai lukeeks tätä enää kukaa? Siitä tulikin mieleen - lukijamäärät kummasti näytti tippuvan ku vaihoin englanniksi.. :D what) - OLEN LÄHDÖSSÄ REILAAMAAN KESÄLLÄ EUROOPPAAN* !


Liftaamassa Hollanista Belgiaan (heinäkuu 2009)



Eli stay tuned, vaikka Aussit ja Marokot on käyty jo läpi, niin reppureissailu jatkuu hieman lähempänä kotia. Mulla on myös jo tiedossa mun ensi kesän adventure - sanan todellisessa merkityksessä - tulevista festarimatkoista ja South American -suunnitelmista puhumattakaan. Mutta niistä sitten myöhemmin.

Sitä vain halusin ilmottaa, ettei tämä blogi mihinkään ole kuolemassa, hiljaiseloa täällä vain eletään
(lue: Istutaan jälleen Alepan kassoilla matkarahoja keräämässä).

*= With my best mate Mia!

2 kommenttia:

  1. Ooohh ootan niin kovasti että lukio ois jo ohi ja että onnettomasti (not) en pääsis yliopistoon vaan lähtisin kierteleen just eurooppaa tai jopa muitaki mestoja!
    ps. mä ainaki pysyn täällä uskollisesti!

    http://onthebubble-tiia.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Kandee ihmees mennä! En tiiä monennel oot lukios, mut ainahan voi lähtee vaihtoon :) Ja välivuosi kannattaa oikeesti pitää, jos siltä vaan tuntuu ja varsinki, jos haluaa lähteä reissaamaan. Lukion päättymisen ja yliopiston alottamisen välinen aika on varmaanki elämän parhain mahdollinen ajankohta tommosiin matkoihin (kun ei ole vielä mitään asuntolainoja, lapsia eikä muitakaan velvollisuuksia, jotka sitoisi kotiin), nii suosittelen lämmöllä :]

    Hihi mukava kuulla! :)

    VastaaPoista