maanantai 11. lokakuuta 2010

Mission Beach



Voisin ehkä nauttiakin Mission Beachin henkeäsalpaavan kauniista maisemista ellei vituttais NÄIN PALJON. VITTUSAAATANA mun järkkärin objektiivi on rikki : ) : ) : ) Huomasin vasta tänään, kun autozoom ei toiminut, ettei objektiivi PYSY KIINNI KUNNOLLA : ) : ) Taisi mennä eilen rikki, kun siirsin kuvii mun koneelle sängyssä ja Laura teki jotain ja sit se kamera tippu maahan ?? En siis syytä sitä, don’t get me wrong (koska ei se ole sen syy vaan gravityn ja muiden fysiikan lakien) mut sanoinko jo, että VITUTTAA?

(Ps. Jee jassu oo onnellinen, että sun kamerat hajoo vaan alkoholin vaikutuksen alaisena.. rauhallinen himailta ja kamera rikki. what.)



Tajusin kyl vasta tässä tätä kirjottaessani, että ehkäpä matkavakuutus korvais osan... :O :O Oh i’m like so clever (..and pissed off) pitää ottaa selvää !



Toinen juttu mikä ärsyttää, on ettei tääl oo free WiFi, vaan mun pitäs maksaa 5 doltsuu tunnilt.. Ja just laskin (pitää kyl varmistaa tää viel), ett oon tainnu mennä noitten tourien kanssa mun budjetin yli 490egellä.. hehee :D (Eli joka 5 dollarii on pieni omaisuus) Eli jos haluun pysyy budjetis, mun pitäs säästää 35€/vko tai 5€/pv eli elää ~$56 budjetil per päivä. Ihan mahollist but lets see. Salee joudun vaan vinguttaa visaa Marokos enkä oo ees varma onks mul duunii ku tuun takas Suomeen.. hehee :D

45 sekunnin kävelyllä ehtii nähä koko Mission Beachin "keskustan" :D


Tää Mission Beach on söpön pieni paikka. Tää on oikeestaan vaan yks tie :D Ehdin kyl jo oikeestaan tylsistyä parissa tunnissa, kun Laura meni ottamaan päikkärit (perus) ja ite olin jo ehtiny kävellä jonkin aikaa tolla 14 km rannalla... IF ONLY I HAD MY CAMERA. Ainiin, kävin ostamassa puhelimen ! Aika traitor olo kyl, koska en oo koskaan ostanu mitään muuta ku Nokiaa... Samsung.. hrr.

I really don't get this ad...

Don’t get me wrong vaik oon pretty much whinannu vaan täs merkinnäs, tää on uskomattoman hieno mesta. Aivan kertakaikkiaan upee.



Peace out.

3 kommenttia:

  1. ääh miten paskaa toi hajoominen, mutta tosiaan tota varten se matkavakuutus on :) riippuen yhtiöstä voi olla et ne korvaa sen sulle heti, et voit ostaa uuden jo sieltä..

    VastaaPoista
  2. hei vaik tätä sun blogii on tosi kiva lukee, nii jumankekka jos sun pitää vähä säästää rahaa nii karsi tätä netin käyttöö sit vähäsen! :D ettet joudu ihan vararikkoon siellä.. mut kuitenki, nauti! ja onnee tohon kamerahommaan, kökköö :/

    VastaaPoista
  3. Voi ei, tosi kurja toi hajoomine! :( Toivottavasti menee vakuutuksesta :)

    Ja komppaan maijuu! :/:D

    //Heini

    VastaaPoista