lauantai 2. lokakuuta 2010

Läksiäiset

On se hyvä pitää läksiäiset, kun ei edes muista, ketkä tulivat paikalle saati keille on puhunut........



JEPJEP.
Vedin sitten pikkuisen överiksi...
Kannattaa varmaan ensi kerralla syödä hiukan enemmän, ettei mene muisti siinä yhdentoista aikoihin :)

Olin siis kutsunut meille lähimmät ystäväni aloittelemaan.
Oli safkaa, oli boolia (johon en koskenut), oli musaa, oli kivaa.
Puoli kymmenen aikaan lähettiin Neoon.
Neon virallisten avajaisten vuoksi siellä oli yhteentoista saakka ilmaiset hanajuomat.
Itse hain nöyrästi vain neljä juomaa, kun taas Jassu kertoi roudanneensa kymmenen.
Sit tais mennä muisti.

Best things in life come for free (c) Jassu

Seuraava muistikuva: oon ulkona, enkä pääse sisään enää.
Mut on heitetty elämäni ensimmäistä kertaa pihalle ja oon varmaan saanut porttikiellon :D
POKE EI ANTANU MUN EDES HAKEA TAKKIA JA MULLA OLI PÄÄLLÄ VAIN TOPPI, JOTA EI VOI TOPIKSI EDES KUTSUA !!!!!!
Tässä todistusaineistoa topista:

(Redrum closing night)

Kellohan oli siis varmaan tosi paljon, puol 3 ? Ja LÄMMINTÄ oli ruhtinaat kolme astetta. (Y)
En oikein käsitä, mitä vittua sen portsarin päässä on liikkunut, kun se on heittänyt puolialastoman tytön kylmään syysyöhön. mitä vittua.
Siis vaikka kuinka huonosti ja kännisesti olenkaan voinut käyttäytyä, niin hei haloo.
Onneks Natsku oli true friend, kunnon ritari ja herrasmies ja se anto mulle sen hupparin ja mentiin snägärin kautta meille nukkumaan. Itsehän en olisi varmaan kotin asti selvinnyt. Kiitti Natsku <3

Masaaaa (c) Aava


Ainiin ja Mikoki oli ryöminy meille (se ei ollu päässy ees Neoon asti vaan laatannu mäkkiin, josta se oli heitetty ulos.. :D:DD::D Nelli ja Mika oli sit saattanu sen meille) ja pidettiin kunnon känniavautumissessio. huhhuh.

LEGENDAARISTA.

Sain laskettuu 35 lasia............ (c) Ansku

Loppupuhe:
Kiitos ja kumarrus kaikille, jotka tulitte paikalle, oli hauskaa vaikka en oikein mitään muistakaan. JA anteeksi, jos olen ja todennäköisesti olenkin käyttäytynyt kuin mikäkin känniääliö. Onneksi ei tänne Suomeen tartte jäädä morkkailemaan !!!

But like Jagi said "go out with a bang"... yeah right

Mukavasti kyljessä... Ja 5 päivän päästä pitäs olla bikinit päällä.. sexy

PS. Tsekatkaa mikä mustelmaskraadu -  ei muuten MITÄÄN hajua, mistä tää on tullut
PPS. Lahjoin Natskun hakemaan mun takin mun puolesta... Hävettäis liikaa mennä itse.

Vois alkaa peseen noita matkavaatteita...

2 kommenttia:

  1. toi on ainut oikea tapa viettää läksiäisiä!

    VastaaPoista
  2. ....... :D:D:D
    Jätin pahimman detailin pois. Pakko vähän sensuroida ku tätä lukee erhe ja sukulaiset.. oh dear

    VastaaPoista