lauantai 9. lokakuuta 2010

Botanical Garden + Pool Party + Ultimate Party Bus



Eilen käytiin Botanical Gardensis ja yritettiin kuumeisesti ettii krokotiilei.
Kun palattiin hostellille jäätiin vaa chillaamaan poolille, koska 2lt oli alkanu pool party. Meijä hostelille oli saapunu Thomasin pari travellaus tuttavuutta, pari walesilaista ja yks Turust kotosin oleva Jere. Jerest tuli niin mieleen Jarppi duudsoneist.. :D



Anyways


Laura halus sit ottaa nokoset, joten ite menin kirjaamaan menoja mun notebookiin. Frenchie, jonka nimee en osaa kirjottaa vielkää (joku Silvion tapanen) tuli tarjoomaan mulle bissen ja jäätiin jubaan. Oli just chillii ja niin kesäfiilis. Lähettiin sit alas ulkoloungeen, jos oli ilmasii hodareit ja vedenmakust sangriaa. Tutustuin yhteen belgialaiseen niin hassuun jäbään, Walteriin :D Se osas pari lausetta suomeks, koska sil oli ollu suomalaienn muija, ja mä taas impressasin sitä mun hollannin skillseil (ik vil jou paipen).

Ignorant nerdie guy from the tour, Kendra, Laura, Cecilia, Thomas (!) and me

Lähettiin sit kuudelt Laurankaa Giligansiin sitä meijän Party Bus Tourii varten. 6 h biletyst, 6 eri baarii etcetc- Hirvee hypetys, mut aika paskat bileet loppujen lopuks. Kaiken lisäks mua sattu ihan saatanasti jalkoihin, koska oltiin kävelty meijän hostellilt kaupunkiin (20 min walk). Venasin vaa, ett se juttu loppuis, ett voitas mennä Woolshediin, jos sa ois kaikki meijän frendit. Ainoo jees juttu tos touris oli se, ett mä ja Laura osallistuttiin tanssiskabaan :DDD Meille arvottiin tanssilajit, mitä meijän pitäs vetää. Olin aika kuset housuis ku Laura sai countryn, meitsil ei ois ollu mtn hajuu, kuinka tanssii sitä! Onneks sain mun lajin ”techno”, hell yeah :D Ei kuitenkaan voitettu, koska hey, who could win a fat guy that has to do ballet???



Mentiin Woolshediin mut lähettiin aika super aikasin joskus yhelt porukal kävelemään kohti himaa. Kaikki tais olla vaan niin väsyneitä ja joillekki iski jurrinälkä. Mä kävelin ilman kenkiä, cause my shoes were killing me, ennen ku Charles tarjoutu pukkaan mut koko loppumatkan shopping cartis kotiin <3 Juotiin sit viel vähän goonii meijän huonees ja mentiin jo kolmelt nugguu.


Charles ja Jere

2 kommenttia:

  1. minkä hintaista siellä on biletys? alkoholi on arvatenkin halvempaa kaupoissa kun täällä, mutta entäs baariin sisäänpääsyt etc? muutenkin ois kiva kuulla jotain aussejen hintatasosta, esim ruoka :)

    VastaaPoista
  2. Vaikee sanoo, ku ollaa oltu vaa kaks kertaa ulkona :D Torstaina ladies night (makso $3 ineen, koska sielt sai ilmast skumppaa) ja lauantaina Woolshed makso $7. Bisse maksaa taal kuuleman joku $7 baaris, ett saman hintast ku suomes :( (~5e)
    Halvin vai oliks se tokaks halvin Goon maksaa taal $14, eli 10e viiniboksi. Don't quote me on this though, oon ollu taal vast viikon!

    Hmm ruoka... en nyt ehdi paneutua asiaan ku pitaa lahtee pyorailemaan waterfallseille, but i will get back to you on that :D

    VastaaPoista