tiistai 5. lokakuuta 2010

@ Hong Kong airport

Kirjotan tätä parhaillaan Honkkariin menevässä koneessa, postaan tän kun ehin/löydän FREE WIFI.




Kun saavuin Lontoon Heathrown kentälle, niin pakko sanoa, että vähän vitutti.
1) Olin lukassu hostel booking confirmation slipin läpi ja tajunnut, että oon ilmottanu niille väärän saapumiskellonajan JA lisäksi, sain selville, että hintaan kuuluvasta airport pick-upista ois pitänyt soittaa sinne ennen bookaamista........
2)Tajusin, ettei mun FFAKING ADAPTERI SOVI MUN LÄPPÄRIN LATURIN KANSSA YHTEEN:):):):):

Ois joo varmaan kandenu himassa varmistaa, että sopiiko se siihen :::) No mistäs mä oisin voinu tietää, että ne valmistaa myös sellasia adaptereita, jotka käy vaan sellasiin eurooppalaisiin kapean mallisiin pistokkeisiin eikä sellasiin pyöreisiin, niin kuin mun läppäri ja about kaikki muut sattuu olemaan.
JA HEI EI TÄS KAIKKI: sellanen sopiva adapteri ois sit kustantanu kolkytviiisvitunpuntaaa, eli 45 jyyröö aka
YHEN PÄIVÄBUDJETIN VERRAN. faka juu, en varmaan osta!!!!! Toiv. Hong Kongis on vähän nöyremmät hinnat!!!!

Aijoo ja viel bonari: (tää ei kyl vituttanu nii paljoo, ku en ollu plänänny ottaa mun kännyy alun perinkään mukaan mut eräät sai ylipuhuttuu..) tajusin, ett jätin mun Nokian laturin himppeen... en varmaa osta uutta!
Vaihoin sit mun vähäiset euron roposet (9,30€) puntiin (~5£) ja tuhlasin 2 puntaa sellaseen saastaseen, syöpäseen, lähmänäppäimistölliseen yleiseen koneeseen, koska en halunnu tuhlaa mun läppärin akkuu  enkä maksaa WIFIsta. Kirjotin hostellille viestin, jonka ne toiv. lukee (ei varmaan) ja tillitin broidille kuinka vhiiituttaaaaaaa. Mut sit keräsin itteni, koska tajusin, että mun pitäs olla iha sairaan ilonen ja kiitollinen, ett hei meitsi on on a plane to OZ. Ja ottaa kaikki huumoril.



Ainiiiiiii
istuskelin sit siin lounges ja joku muija kysy, ett voinks vahtii sen kamoja 5 min "yeah sure" ja sit 5 sekkaa myöhemmin oon sillee... shiiiiiiiiiiiit, ei vtuuu ihan ku noi ei ois just kuuluttanu joka 10 minan välein ett never take anyone's luggage blablaaa ja ett jos näkyy matkatavaroita ilman omistajia, siit tulis ilmottaa HETI staffille. Olin sit slightly kuumottunu tän aamun terrorismin lisääntymisen -uutisist ja kelasin, ett ei great, nyt noi matkatavarat räjähtää meitsin naamaan :D Ett pitäsköhän mun venaa max 10 minaa ja jos se muija ei tuu takas nii sit meen sanoo, ett noi kamat varmaan räjähtää about kohta. No onneks se muija sit tuli takas ja pääsin tänne Cathay Pacificin lennolle ihan kokonaisena :DD

The London City Lights from a way better perspective


PAKKO MUUTEN YLISTÄÄ TÄTÄ KONETTA.
Tajusin, ett toi bussiness class on suoraan yhest kuvattoman kuvast, jos on kaikkii bussiness class -kuvia. Toi on iha sick, siel vois nukkuu tyylii !! Kaikil on omat boothit ! The privacy!
Ja nää safkat...eiii jumaleishön, tää on Mikko sulle omistettu:
-sopivan spicy thai chicken & rice -tsydeemi
-herkullinen salaattihöskä, joka oli sellases weird kastikkees
-auringonkukansiemenleipää (apua en enää tiiä onks tää yhdyssana....backtoschool???)
-BANAANI MOUSSE WITH CARAMEL TOPPING omnomnomn!!

ja sit ton päälle viel lasi valkkarii... ah man, this is life!!!!

ok jatkan nyt tota True Bloodin kattomist.
Jeesus ku välil ihan hävettää kattoo tätä näin pienes tilas, toisen matkustajan vieressä, ku tässä on niin rivoja kohtauksia :D

PS. mun edes istuu puolalaisii (buAHhHHhAAA salakuuntelen) ja ne nauraa ihan koko ajan :D ihme lössii. varmaan ilokaasuis tai jodai. loud and obnoxious.
Approximate time to HKG: 8h 57min

Some 9-10 hours later:

Kattokaa noit vuoria !!!!


Jeee oon Hongkkaris! Ostin just world wide adapterin, joka käy kans mun läppärin laturiin <3 (Makso 30€.. :S noh, at least 15€ halvempi ku siel syyhkykentäl!!!)
Parast on, että koko tän kentän kattaa ILMANEN WiFi <3 <3 <3

Kone lähtee Brisbaneen päin 23:40 ja kello on nyt tääl 19:42.. (: Lauran pitäs tulla 2h:n pääst !
Lennot on menny muuten super nopeesti. Nukuin puolet Lontoon lennost ja Hong Kongiin tullessa nukuin pätkissä ~9tuntii (ja lento kesti 12h). Toivon vaan, ett saisin normaalisoituu mun rytmin seuraaval lennolla Australialaisen rytmin mukaseks, ettei tarttis heittää yhtä päivää hukkaan nukkumalla!



PS. Hostellilt ei oo vielkää vastattu mtn mun e-mailiin. HEHEE ei varmaan saadakkaan sitä ilmasta airport pick-upii -_-
PPS. Noniin perus, huomasin, ett oon tainnu jättää mun Nikonin usbin himaan.... Mul on siis kummaski kameras erilaiset usbit. Noh, kai mä ton digikameran kautta voin noi järkkäril otetut siirtää? perkeleeee en haluis alkaa pistää rahaa enää mihinkään ylimääräseen. I need to eat, too :D

Vois tosiaan lähtee metsästään sitä tän kentän halvinta safkaa.

9 kommenttia:

  1. oi vitsi näitä on ihana lukee vaikka sulla onkin "vähän" ongelmia siellä... aika perus, mäkin aina unohdan puolet tarpeellisista jutuista kotiin ja sit otan hirveesti jotain kamaa mukaan mitä en tarvii :D mut yritä selvitä!

    VastaaPoista
  2. Aww, voi kiitos! Mun mielestä on niin ihanaa, kun on läppäri, niin vaikkei ois nettiä sillä hetkellä, voi kirjottaa omat sen hetkiset fiilikset vaik wordiin ylös ja sit postaa myöhemmin! (:

    No mä en jaksanu double checkaa, ett oonko ottanu kaiken mukaan : D Just kelasin, ett pitäskö varmistaa, että oon ottanu kaikki elektroniset asiat messiin.. Onneks sentään laturit tuli mukaan!!! Niit olis salee vähän vttumaista lähtee metsästämään...

    I will! ;)

    VastaaPoista
  3. Vitsi mustaki oli ihana lukee sun seikkailuista siellä maailman äärissä :D Toivottavasti kaikke menee hyvin siellä ja mä ainaki innolla seuraan mitä tapahtuu! :D //Heini

    VastaaPoista
  4. Toivon vaan, että saisin säädettyy näit asetuksia bloggeris... Ois kiva jos tää kirjotustila ois leveempi, niin saisin ladattuu isompii kuvii! ;s

    VastaaPoista
  5. aika jännä lukee tällasta, ku ei ite oo ikinä lähteny noin kauas eikä varsinkaan yksin! ja etkö sais niit´kuvia siirrettyä niin että vaihtasit muistikorttia kamerasta toiseen, vai sopiiko ne molempiin?

    VastaaPoista
  6. SANDRA!!
    et välttämät tarvi sitä usb jutskaa..useimmis läppäreis on sellanen aukko mihin tungetaan suoraan muistikortti! mul on ainakin niitten kuuloke aukkojen vieres..varmista! :)
    ja ps shit whatever u do varmista et läppärin laturi on hyväs turvas yms mul meni laturi rikki ja sitä ei saatu ostettuu koko suomesta uutta! joutu tilaa ruotsist ja kesti about 3vk!
    mut joo ei läppäri oo ehk tärkein asua sun matkas:D

    VastaaPoista
  7. daniela, siis joo, just silleen äsken siirsinki mun kuvat, mut ois kiva ettei tarttis aina vaihella noit korttei...

    aava, mun läppäris just ei oo :( vtuu.
    Joooooo siis just tarkastin, ett otinhan kaikki laturit mukaan (nikon, digikamera, läppäri) ja onneks on kaikki <3 paitsi sen kännyn, mut ihan sama. Faija saiki vast autos mut ylipuhuttuu ottaan sen mukaan, niin ei ois ollu ees mahist ottaa mtn laturii mukaan.. :D

    VastaaPoista
  8. raakel en jaksa kirjautua6. lokakuuta 2010 klo 12.16

    wheiii! me so happee! tätä on kivaa lukeeeee!

    VastaaPoista
  9. dankee!
    sit ku saan ladattuu noi damn kuvat tänne blogeriin, nii saatte lisää :D

    VastaaPoista