maanantai 4. lokakuuta 2010

AUSTRALIA

Mexico 2009


Tuntuu ku tää koko pakkaaminen ja asioiden hoitaminen ois vaan yks big act of a play.
Ei tunnu ollenkaan siltä, että lähen 2 tunnin ja 20 minuutin päästä ????
Sellanen fiilis vaan, että tänään on normi maanantai, arkipäivä, eikä mulla oo mitään plänejä täks päiväks.

Vaikee kirjottaa mtn haikailui tai ovelii lähtötillityksii, ku ei tunnu oikein siltä että oon lähössä ?

Mikko ja Jassu oli meillä eilen yötä ja tulee saattaan mua tänään kentälle perheen kaa :)
Rupes just kuumottamaan, ett ehtiiks toi pizza tuleen ees tänne ennen ku pitää lähtee 8DDDD (Sori tää mun train of thought, oon nukkunu 5 tuntii ??)
Onneks asutaa 10-15min kentält ja check-innasin jo eilen netis.

After 5 hours and 3 ciders olin sit pakannu eilen, aika karuu, että toi mun päiväreppu painaa PUOLET mun rinkan painost.. heheeeeee

Anyway, ei mul oo oikeen mtn asiaa, kunhan tapan aikaa.

Ehkäpä tajuun, että oon lähössä, kun oon lentokentällä / -koneessa.

Jeje, toivokaa ettei no urpot terroristit osu just mun koneeseen : D pellet.

Helsinki-Lontoo-Hong Kong-Brisbane-CAIRNS
Tunteja koneessa: 26
Tunteja kentällä venailua: 13

PS. sori varmaan mun bloggerin historian randomein, sekavin ja tyhmin päivitys :D i don't give a fuck

3 kommenttia: