maanantai 18. lokakuuta 2010

Home is Where the Heart is

Siis ei helvetti.

"Lets remember this moment!" Marwin, Laura-serkku, Julia, Hike,Siim, Julia, Laura mun takana, minä ja Melanie


Mä en OLLENKAAN haluaisi lähteä Mission Beachista :(
Mission Beach Retreat tuntuu vaan ihan liikaa kodilta.
Vaikka luulin, etät mikään ei tulis toppaamaan Cairns Beach Housea, niin olin väärässä. Tän paikan setting saa vaan tän mestan tuntumaan niin kotoisalta.
Mutta tosi asiahan on se, että ihmiset  tekee sen kodin.



Ollaan tutustuttu niin kivoihin ihmisiin täällä ja rakastan näitä localeita myös. Peter, Rick, Chris ja Boyd on ollu vaan niin super mukavia ja avuliaita, ja oon säästäny niitten ansiosta tuhannesti rahaa kiitos lähes ylimenevän tarjoilun. Mission Beachista on myös vähän haikee lähteä, koska onhan täällä eräs Kiva Poikakin. Mutta eiklhän niitä Kivoja Poikia ole tuolla Townsvillessäkin.. 8)

Hiked on top of the Mt Kataloo!


Melanie, se ihana hollantilainen tyttö, jonka kanssa ollaan hengattu, tulee meidän mukaan Townsvilleen!
Oon siitä tosi innoissani :)
Ja ihanaa, että paääsen vihdoin fiksauttamaan kameran objektiivini! (tai kenties joudun ostamaan uuden :S)
Eilen tehtiin tyttöjen (minä, Laura, Melanie ja saksalaiset Juliat) kanssa päivätrippi Dunk Islandsille.
K-A-U-N-I-S-T-A.




Tehtiin yhteensä joku 8 kilometrin hike saaren vuorelle, josta oli upea näköala.
Sen jälkeen oli oikeutettu olo loikoilla Muggy Muggy Beachilla !
Tsiisus, kuinka väsyny olin tänään aamul.
Siim herätti mut kuudelta pakkaamaan, ja se ite lähti keräämään banaaneja ( :D)... olin heränny sinä yönä varmaan 16 kertaa, koska oli vaan niin sairaan kuuma !
Jos mun kamera ei ois rikki, niin suostuttelisin Melanien ja Lauran jäämään tänne vielä pariksi päiväksi. Eihän meillä ole mikään kiire, pitää vain olla 22.10 Magnetic Islandsilla Full Moon Partyn vuoksi.. :)


3 kommenttia:

  1. awesomeness! oon seuraillu järjettömällä mielenkiinnolla sun reissun alkua koska oma trippi meinaa olla kans ihan nurkan takana. mahtavaa et oot postaillu noinkin tiuhaan tahtiin, ja kuinka siistiltä kaikki vaikuttaa! my deepest apologies näistä adjektiiveista mutta hitto että kaikki sun stoorit on vaan antanu itelle sellasta positiivista potkua lisää. can't wait to get to Ozzie! ja mitä ryyppäämiseen tulee, kuuluu asiaan, anna mennä oot lomalla! tsemppiä :)

    VastaaPoista
  2. Why thank you!! Ihanaa kuulla, etta tykkaat! Millos oot lahossa ja kauan meinat olla? :)
    kiitos sulle, love the positive feedback!
    ja hyvaa matkaa hei, you're gonna love this!

    VastaaPoista
  3. lähtö on about kolmen viikon päästä, marraskuun puolivälissä siis. ja work&holiday-viisumilla kuljetaan eli toivottavasti pystyn hengailee siellä sen 12kk vähintään! vaikka suunnitelmat onkin ihan auki mutta toivon että tällä tahdonmäärällä mitä nyt iteltä löytyy niin keksin kyl jotain tekemistä. after all, it's fcking Australia! :D ja kiitos!

    VastaaPoista