lauantai 24. elokuuta 2013

Simon says DRINK BEER and PACK !

  


Kalliosta muuttoon ja kämpän luovuttamiseen on enää viikko...tulee vähän kiire! Sain eilen vasta pakattua yhden laatikon (petivaatteet ja tyynyt) ja tänään oli tarkoitus pakata kunnolla ja siiiiiiivota mutta joo hups, sainki töistä vain pari banaanilaatikkoa... eli luulen, että tän illan pääteema (kirjotin eka bissen teemana..) tulee EDELLEEN olemaan se bissenjuonti. Pakkaan bissenjuonnin lomassa... Julianki pitäs tulla tänne pitämään mulle seuraa, mut kattoo kerkeääkö se darraltaan (kellä on perjantai iltana kymmeneltä vielä darra??).

Tänään mulla oli tokavika päivä töissä ! Ei mitenkään, että odottaisin kuin kuuta nousevaa mun vikaa työvuoroa, joka on maanantaina, koska tuolla Manskun Alepassa on oikeesti ollu tosi kivaa olla töissä! Eri juttu, kun teki Staffin kautta niitä _pelkkiä_ kassavuoroja, nii voi hyvä jumala mä aina kuolin melkein onnesta, kun tiesin viimeisen työvuoron koittavan pian ennen reissua ;D

  


Meinaan koko ajan olla menossa sunnuntaina Ääniwallin lopettamisbileisiin, mutta toivottavasti nyt viimeinkin muistan, että mulla on I N S S I maanantaina kello kahdeksan aamulla. Eli ei ihan käy. Pitäkää sormianne muuten ristissä, mun on aivan pakko päästä läpi.. Tohon opetusluvalla suorittamisen lisäkuluihin on menny niin helvetisti lisäkuluja (700e kiva.), aikaa, vaivaa ja kyyneliä, että haluisin sen vain olevan ohi. Mulla muuten loppuu kaiken lisäksi aika kesken. Se on vähän pakko suorittaa silloin maanantaina tai en sit ollenkaan saa korttia, koska ehin jo lähteä Espanjaan. Tää autokoulupaska on ollu kyl maailman byrokraattisin ja idioottimaisin journey ever OPETUSLUVAN kanssa (varsinkin opetusluvan umpeuduttua... HUHHHUH). Toivottavasti te muut pääsette mua helpommalla, koska oikeesti, on tehny mieli monesti luovuttaa tän kanssa!

Pitäs myös kilpailuttaa matkavakuutukset... ja tämän lisäksi hakea korvauksia siitä, että joku idootti on peruuttanut mun minttupuffetin (pyöräni nimi) päälle. Se on aivan ajokelvoton. Vituttaa. Ei vaan siks, että siihen on uponnu aivan tajuttomasti aikaa, vaivaa ja rahaa, vaan myös siksi, että kyse ei ollut pelkästä pyörästä vain TAIDETEOKSESTA. Katsokaa vaikka itse:



Ja jep, ihan ite maalasin. YLPEÄ.

Mä meen nyt juomaan lisää kaljaa ja pakkaamaan ! Sori vähä scatterbrain postaus mut what can you do ! Oon vähä hiprakas ja kans onnellinen, koska tulin moikkaamasta miestä Santiksesta :3 life is good !

4 kommenttia:

  1. Toi pyörä on tosi upee! Ehkä siksi diggailen aivan erityisesti noita värejä, koska vaihdoin blogin ulkoasuksi minttu-ruskea-värimaailman ja ostin vielä lankojakin sävy sävyyn. Harmi, että pyörä meni ajokelvottomaksi :/

    VastaaPoista
  2. Hei! Osallistutit blogini(minunelama2.blogspot.fi) järjestämään linkkaa blogisi-kisaan! Päätin myös laittaa pienet arvostelut blogeista:)

    Banneri + ulkoasu:Banneri on tosi hieno,ulkoasu aika synkkä tähän alku syksyyn.

    Tekstit:Teksti on seljeää,mutta kuvat ovat ainakin jotkut hieman epäsiistejä

    Kiitos osallistumisesta,käy kurkkaamassa jos sinun blogisi pääsee parhaitten joukkoon!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon !

      Juu ulkoasusta olen kuullut ennenkin, että on hieman synkkä - mutta se tuntuu enemmän omalta kuin se perus valkoinen, joka kaikilla on. Ja rakastan tätä oranssin ja mustan kontrastia, että en tiedä osaisinko vaihtaa!

      Kiitos paljon palautteesta :) Arvostan.

      Poista