torstai 11. heinäkuuta 2013

"What the fuck was Sandra up to when she was not posting"

Harr Harr. Mulla on viiden päivän vapaat tiedossa, kiitos Kelan opintorajojen, sillä voin tienata enää TÄMÄN VUODEN aikana n. 1260e.  VAIN. Siis tässä vuodessa, ei kuukaudessa.* Joten elokuun loppuun saakka, siihen asti, kun mun määräaikasuus päättyy, teen vain 2 vuoroa viikossa. FUCK YEAH! Harmi vain, että vasta näin heinäkuusta alkaen eikä kesäkuu/toukokuusta, kun lempparihenkilökään ei ole enää tavoitettavissa ihan noin vain !

*= Hyvin järkevää veropolitiikkaa valtiolta ja Kelalta. Tässä olisi yksi vapaaehtoinen opiskelija, joka olisi halukas ja kyvykäs työsopimuksensa puitteissa tienaamaan vielä 5000e lisää (lomakorvauksineen), mutta jos mun verorahat ei kelpaa, nii ei vittu sit!

Mutta niin, tässähän minä istun päntäten huomiseen ajoteoriakokeeseen ja juoden kaljaa (multitasking! huomen on vapaa!). Mutta päätin just, että nyt saa riittää, koska jostain kumman syystä rupesin vastaamaan aivan ihmeellisyksiä nettiversion kokeessa, JOTEN tässä pienoinen "What the fuck was Sandra up to when she was not posting" -iPhone kuvaoksennus. olkaa hyvät. (tämä tulee siis ajastettuna, en mä NYT ole sitä kaljaa enää juomassa)

PS. Tästä tulee nyt kuukausittainen sarja, koska aiPhone on aina mukana ja minä aina napsimassa. Jos ei haittaa.
PPS. Mitään vitun Instagram-muokkauksia tuskin tulen jaksamaan tehdä näihin, eli plain or no gain.


27. maaliskuuta - 30. huhtikuuta:
















Mitäs tykkäätte? Itselläni oli ainakin kivvaaa tehdä tätä ja jotenkin hauska katsoa, mitä kaikkea sitä on tallentanut menneestä ajasta! 8)

PPPS. jos joku ihmettelee, miks pistän tänne jotain itkukuvia tänne ittestäni, niin kyseessä ei ole se, että haen jotain huomiota tai sääliä. Elämä ei vain aina ole ruusuilla tanssimista, enkä pidä sitä paheena, jos välillä blogissa tämä näkyykin. Elämä ei ole täydellistä  eikä kukaan elä "plastic, it's fantastic" -maailmassa, vaikka toisin yrittääkin esittää (yleensä muoti)blogissaan. Be real !

4 kommenttia:

  1. kyllähän sä töitä saat tehdä, jos niin haluat. Kun tienaa yli tulorajojen niin sitten saa vain vähemmän tukikuukausia. Siitä kun vain sitten laskeskelee, kuinka saa eniten voittoa..

    kuvat oli kivoja :3

    VastaaPoista
  2. Jep ! Laskin kerran excel-taulukon avulla, kuinka paljon saisi rahaa omien tulojen ja opintorahojen avulla, jos ottaisi esim. kuukauden vähemmän tai kaks tai kolmekin kuukautta vähemmän tukea. Mutta mun tilanteessa, kun en voi varmasti sanoa, että saan kans sitä erotusta nidottua umpeen, kun olen lähdössä vaihtoon eikä mulla ole mitään tiettyä palkkaa, jota saan, niin on vain parempi tehdä tällä rajalla. En voi muutenkaan olla nostamatta yhden kuun tukia, sillä Madridissa ollessani ne rahat tulevat olemaan ainoa tuloni lainojen lisäksi...

    Pitäis vaan poistaa kaikki rajat...

    VastaaPoista