torstai 2. syyskuuta 2010

Lähtöön jäljellä 1kk 1pv

Viime vuonna, kun oltiin menossa Jassun kanssa Rock Werchter -festareille liftattiin Terneuzenista (NL) Gentiin (B) ja tehtiin juuri niin kuin ei sais - NOUSTIIN PAKUN KYYTIIN :D Onneksi miehet olivat ystävällisiä eivätkä murhanneet meitä vaan jättivät ihan Belgian rajalle <3

I'm SO happy I could scream right now :)
Eli siis, oon ollu tässä parit viime päivät ihan paniikissa, koska oon luullu, että sairastelun ansiosta (luulin, ettei Staffil makseta sairasajalta palkkaa, jos on ollu alle kuukauden töissä) olen menettänyt +600€....
Joten laskin paljonko oon vajaa mun budjettitavotteesta ja sain
-2200€...
EI SAATANA.
Eli aloin vähän miettiä, että olen haukannut liian ison palan purtavaksi, enkä tule saamaan kerättyä tota rahaa kokonaan tän kuukauden aikana...

MUTTA

<3<3<3

Tajusin tänään aamulla, että ei saatana, mähän oon unohtanut laskea siihen budjettiin ne asiat, jotka oon maksanut jo! :)
Eli siis lentoliput Melbourne-Casablanca-Frankfurt ja Frankfurt-Helsinki sekä Surf Resortista puolet.
Toisin sanoen, multa puuttuu enää vain +400€ !!! WUUU.
Ja kaiken lisäksi ne maksaakin Stafilla  mulle puolet palkasta sairasajalta <3 (Mutta sen sisällytin jo tohon budjettiin)


Nicoló ja mä Mexico, Nayarit

Fuck yeah!
Kaiken lisäks Mia tulee tos parin tunnin päästä Englannista <3
Ja oon just menossa salille ekaan kertaan varmaan 2kuukauteen, oh dear..
Nyt pakko tehä loppukiri ton salittelun suhteen.. :D

...DAMN mul on hyvä olo!


JESUS I CAN'T BELIEVE I'M ACTUALLY LEAVING !!!


ps. Ens postaus voisi olla vähän enemmän asiapitoisempi.. Voisin esim. kirjottaa tosta surf resortista 8) Stay tuned!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti