torstai 9. syyskuuta 2010

Lähtöön jäljellä 24 päivää


24 PÄIVÄÄ LÄHTÖÖN

..It's just like waiting for Christmas!



Sain eilen hommattuu Mastercardin!!!
Porukat oli käyny torstaina pankissa ja sit siellä oli ollu hoitamassa niitten pankkiasioita yks rouva, jolle oon myyny joskus pandatuotteita :D Olin siis WWF:n pandamyyjänä 3 vuotta, kun aloitin, olin 10-vuotias :D
Anyways, porukat hommas mulle käyntikortin ja sano, että asioippas ton rouvan kanssa.
Mähän nimittäin oon tässä vähän tuuminu, että mitä jos en saakkaan sitä korttia, kun teen Staffilla vain keikkaluontosesti töitä...
Noh! Soitin sille rouvalle ja pääsin heti sen vastaanotolle ja se oli oikeestaan alkanu jo täyttää mun lomaketta 8)


Se sano, että jos ne Mastercard tyypit declinaa mun hakemuksen, niin se anoo, että ne voi tehä sen kortin saamis -päätöksen ihan pankissa -> eli sit se tekee sen päätöksen ja saan sen kortin joka tapauksessa : D
No mutta ei ollut tarvis, sain sen!
Se mukava rouva myös antaa mulle sen tapaaman Aussitytön contact informationit, että voin olla siihen yhteydessä ja luultavammin myös yöpyä sen luona Sydneyssä :)
Damn people are nice!


Somewhere in the countryside in Holland, last summer.

Matkavakuutuksenkin sain hommattua, pitää enää vain oottaa sitä laskua!
Goudalla siis mennään, vaikka oonki lukenu vähän epäilyttäviä asioita noista korvauksien saamisista, jos matkatavarat esim. häviis. Mutta otin silti sen, koska hello, i'm going to Australia, ja Gouda Super on ainoo vakuutus, joka kattaa extreme urheilulajit (kuten surffauksen) ihan automaattisesti. Marokossahan en muuta teekkään, kuin surffaan, että tulee ihan tarpeeseen!

Vitsi muuten näiden matkavakuutusten ehtojen lukeminen on mukavaa puuhaa....

"H. KUOLINKORVAUS
Oikeus kuolinkorvaukseen syntyy, kun vakuutettu kuolee matkavakuutuksen voimassaoloaikana markatapaturman seurauksena. Korvauksena maksetaan matkatapaturman sattuessa voimassa oleva vakuutusmäärä (30 000€)."

..Hehee ei kai sentään...
(äiti älä huolestu!)

@ Antwerp, Belgium <3 2009 lol @ the man behind me


Voisin jatkaa tätä ylipitkää ramblingiä vielä vähän:
Mähän teen noita Alepa-vuoroa, ja siis 8 tunnin päivän saa kulumaan oikeestaan vaan miettimällä juttuja. Miettimisen ja tavaroiden siirtämisen pitkin liukuhihnan lisäksi yleensä scriblaan kaikkii ihme listoja roskiin menevien kuittien taakse. Oon mm. listannu iPodilta poistettavia/iPodille lisättäviä -listat ja viimeks innostuin listaamaan To Pack -listan... :D:D
Sen innoittamana taidan tehä koepaukkauksen vaatteiden suhteen :D Jotenki iha hulluu yrittää miettiä, mitä käyttää seuraavan neljän (4!) kuukauden aikana.... yes, i'm superficial.

Mul ei oo muuten mitään hajuu, minkä kokosia noi meijän rinkat on... Vois mittaa...
tilavuus = pituus x korkeus x leveys    dm³=1 L




Kohta kentälle saattamaan tätä neitoa takasin Englantiin... See you love in 6 months! <3

5 kommenttia:

  1. Oi vitsi kun kuulostaa kivalta nää sun suunnitelmat! Ja jotenkin omaa sydäntä lähellä oleva blogi aiheineen kaikkineen :D Ite oon kans aika huono pysyy paikoillani, lukiookaan en oo saamassa vielä loppuun mut silti on ens keväänä/kesänä tarkotus lähtee eka Jenkkeihin & Meksikoon seikkailemaan ja sit Britteihin pubityöntekijäks :D Kiva ku löytyy muita samanlaisia!

    VastaaPoista
  2. Aww, kiitos!
    Hahahah :D No sullahan se vasta jalka vipattaa!
    Olin viime kesänä Mexicossa ja voin sanoo, IHANA MAA. Ei kandee jumittaa todellakaan missään turisti loukuis vaan mee oikeesti kiertään koko maata ja näkemään the real Mexico!
    Ihana kulttuuri, safka ja ihmiset!

    Ainiin ja viel yks vinkki, tee just toisin päin kuten mua ja varmaan suaki on neuvottu ja kuuntele mexicolaisia: älä syö tortilloja ravintolassa vaan kadulla street tacos ! ne on niiiiiiiiiiiiin paljon parempia ! <3

    VastaaPoista
  3. Joo, itekin oon käynyt Mexicossa aikasemmin kerran mut se oli vaan sellanen turisti-Mexico mitä näin, valitettavasti ku ei ollu oikein valinnanvaraa seuralaisten vuoksi... Mut ens kesänä ois tarkotus mennä parin meksikolaisen kaverin mukana niiden huudeille että kyllä siinä sitä oikeeta Mexicoo pitäs tulla nähtyä. :D

    VastaaPoista
  4. luin et wtf pandamyyjänä. mäki haluun!

    VastaaPoista
  5. olin olin!
    all the cool kids were ;)

    meitsi onki seivannu MUUN MUASSA tiiiiikerit! ;))

    VastaaPoista