sunnuntai 26. syyskuuta 2010

Lähtöön jäljellä 7 päivää

Flow 2010 - Aava, Jassu, meitsi

Vaikka mulla ei olekaan vakituisia työkavereita henkilöstövuokrausfirman kautta kun olen töissä, niin nautin suuresti siitä, millaisia kertakäyttöihmissuhteita välillä solmin.
Viime perjantai on hyvä esimerkki tästä.

Olin kokenut jotain uutta sinä päivänä - mua oli oikeesti alkanut pelottamaan toi matka perus excited-jännittämisen sijaan.
Vaikka olen matkustellut pienestä pitäen, yksin ja omin päinkin, niin tää reissu on jotain ihan muuta.
Olen menossa toisella puolelle maailmaa, aivan oman onneni nojassa mukana vain rinkka ja toinen blondi.
Hyppy tuntemattomaan.
Rupesin oikeesti pelkäämään, että mitä jos en uskallakaan lähtöpäivänä nousta koneeseen !

UV 2007 UV-pusu Janille ! Takan myös Ruttus aka Ato

Kun eilen sitten ilta-yhdeltätoisa tepastelin töistä bussipysäkkiä kohti silloisen työkaverin kanssa, matkapelko unohtui. Jaoimme nimittäin saman kotimatkan Eilan kanssa ja hän mielellään kertoi kokemistaan reissuista. Eila oli maailmaa nähnyt vanhempi rouva, joka oli asunut niin Saksassa kuin Pakistanissakin sekä työskennellyt 5 vuotta Tanskassa. Ruotsia saati Tanskaa ei hän ollut osannut, mutta tahdonvoiman, innon ja sanakirjan avulla hän oppi puhumaan kieltä.

"Lähtisin uudestaan, jos mulla ei olisi lapsenlasta. Jos olisin 15 vuotta nuorempi, lähtisin heti."

Pelko hävisi heti.


Vappu 2008 Pimp-theme - Mä, Ansku, Jassu

Tilalle tuli vain tunne siitä,
kuinka etuoikeutettu ja onnekas on olla nuori,
ja kuinka mulla on koko maailma jalkojeni juuressa.
The world's your oyster.
Rajattomasti mahdollisuuksia ja taivas vain rajana.
Kaikkeen kykenee, kunhan niin vain päättää.



Life's too short to be livin' with stress
I'm too young to be all depressed
I can't complain, i'm highly blessed
and there's one thing that i want to get off my chest
I'm free as a bird, i'm high as a kite
I could do what I want and i'm doing alright
Thats why I might just celebrate tonight
and if you aint down with it then get on your bike
to sank elswhere, who the hell cares
I'm in great shape, you need healthcare

UV 2009 - Tiia, Mia, Mä

PS. Eilan innoittamana aloin pohtia tiedä monettako kertaa, etten jää Suomeen opiskelemaan. Miksi jäädä tänne, kun on koko maailma täynnä vaihtoehtoja?

PPS: HELP MIG: tietääks kukaan, mistä sais expandattuu tätä kirjotustilaa täs layoutissa? 
Se ois kiva ettei noi youtubevideot aina näkyis vain puoliksi + sit pystyis myös lisäämään isompia kuvia...


Flowowowow 2010 - Jassu, mä, Masa

7 kommenttia:

  1. Sä olet niin onnekas kun pääset kokemaan jotain tollasta!
    Mä oon ite 25v ja mulla on aivan ihana pieni lapsi! Vaikka hän onkin mun koko maailma, niin toisinaan salaa harmittelen sitä todellisuutta, että mä en voi lähteä reissaamaan ympärimaailmaa. En edes toiseen maahan opiskelemaan tai töihin.. :/ Ehkä kun hän on täysi-ikänen niin on mun aikani kokea toi kaikki :)

    VastaaPoista
  2. oonko käsittänyt ihan väärin, mut eikö sulla ollut melko lyhyt reissu tulossa kuitenkin?

    VastaaPoista
  3. aww ihana eila :D sandra muuten sendii mulle noit jotain flow kuvii, mul ei oo pahemmin mitääää :C

    VastaaPoista
  4. Anonyymi, niin puhuttiin just tosta kans sen Eilan kanssa. Vaikka se lapsi estääkin toteuttamasta itseään niin vapaasti kuin voisi, jossei olisi perhettä, niin kyllähän se kuitenkin on siunaus (: Mutta kyllä sunki aika vielä tulee ;)

    Anonyymi, kaikki on suhteellista, mutta joo 4 kk. Kolme Ausseis ja kuukaus Marokossa.

    Jassu Aight! Vois harjotella zippaamist ja sendii silleen sulle noit kaikkii photoi! Kelasin, ett pelaan matkalla varman päälle ja sendaan patille aina kaikki mun kuvat --> eli pitäs tosiaa opetella zippaa niit kuvii :D

    VastaaPoista
  5. miten tuo nainen on asunut pakistanissa? Tai siis, mitä tekemässsä? :)

    VastaaPoista
  6. jaa-a, sitä en ehtiny kysymään :D Meinaan Eila puhu aika paljon, että oli välillä vaikee saada suunvuoroa :D

    VastaaPoista
  7. maailmaa nähnyt vanhempi rouva. nams pidän kokeneista <3

    VastaaPoista