lauantai 7. joulukuuta 2013

Long time no ocean



On ollut aika hiljaista täällä blogin puolella syynä lähinnä kasaantuneet koulujutut. Ton mun edellisen Madrid vitutus-postauksen jälkeen tekstasin samaisena päivänä meidän vuokranantajalle, josko saisin toisen peiton, sillä nukahtaminen on mahdotonta niin kylmässä. Noh, sain päiväpeiton ja hitsi, että oli lämmintä nukkua. Mutta siihen se vähän jäikin - sängyssä oli lämmintä, mutta muualla talossa puhumattakaan huoneesta ei. Seuraavana päivänä sitten pyysin, jos saisin toisen patterin, sillä mikään, ei oven pitäminen visusti kiinni, ei 40 asteessa pauhaava patteri eikä kaksi kynttilää (joita poltin lämmittämistarkoitukseen) auttanut pitämään huonettani eikä itseäni lämpimänä. Noh, vuokranantajani sitten kysyi, josko haluaisin vaihtaa huonetta? Oma huoneeni on nimittäin varmasti talon kylmin huone, koska minulla on parveke. No tottahan toki mä halusin - ihan sama oliko tässä vaiheessa enää vain 3 viikkoa jäljellä täällä asumista, mutta tietty halusin. Nimittäin joka vitun ikinen päivä, kun jouduin istumaan siinä kylmässä luukussa, meni aivan saatanan hitaasti ja kylmästi. Nyt mulla on sitten maailman ihanin huone, koska a) täällä on lämmintä (ei oo parveketta) b) täällä on ihanan lämminsävyinen valo ja jopa 4 lamppua (edellisessä huoneessa oli erittäin kylmänsävyinen valo ja vain yksi lamppu aka illalla oli tosi pimeetä ja huono valo) c) mulla on PARKETTI! (hyvästi jäätävä marmorilattia) d) Tää huone on isompi e) mulla on jopa peili ! f) ja isompi sänky i)...ja tää on 25euroa halvempi kuussa!!!... koska mulla ei ole partsia :))) Syy, miksen alunperin ottanut tätä huonetta, vaikka sitä katselinkin sillä silmällä, oli se, että halusin sen parvekkeen. Ja noh, nyt lähinnä naurattaa :)

Heti kun sain vaihdettua huonetta, niin pakko sanoa, että ihan elämänlaatu parani silmissä :D Ei ollut enää kylmä, oli ihanan lämmintä nukkua ja HERÄTÄ lämpimään ja olla lämpimissään. En hytissyt, japystyin olemaan miettimättä, mitä vielä pukea päälle, kun olen jo kerrospukenut kaikki lämpimät vaatteet päälleni. :) Jee.

Vikat 1,5 viikkoa on muutenki menny ihan hurjan nopeesti ! Oon saanut tehtyä mun yhden kouluprojektin (saatiin Hannan kanssa tutustua aivan järkyttävällä tavalla siihen, kuinka TYHMIÄ ja osaamattomia nämä meidän privaattikoulun "yliopistotason" opiskelijat oikein olivat... aka kirjotettiin 22 sivun projekti oikeastaan kahdestaan, koska jouduttiin korjaamaan muiden osia...) ja ei ole muutenkaan enää kauheasti kouluhommaa jäljellä :) Oon kattonu ihan kauheasti dokkareita piirrellyt ja herännyt joka aamu siihen ajatukseen, että jeeeee saan raaputtaa arpakalenterista yhden luukun ! :D

Ja huh, oon niin happy. Enää 12 päivää lähtöön. Hitto, että odotan. Mulla on kaikkea niin kivaa ja ihanaa ja rakasta mua odottamassa. Ootan jouluaattoa ja Helsinkiä ja miestä niin paljon 

Luulen, että johtuu siitä, kun meidän talossa ei ole lämmitystä, mutta jeesus mikä röhäyskä ja tukkosuus mulla on ollut Malagasta saakka ??? Eli jo kuukauden. Sais pikkuhiljaa lähteä jo veke.. Ja myös, ois kiva jos sais unta ennen neljää aamuyöstä ? Unirytmi mennyt aivan vituilleen Suomen reissun jälkeen.. "Jetlag", they say.

Juu, tällänen höpöhöpö-postaus. Päätin tulla kirjotteleen, ku rupes äsken vähän ärsyttää, että kököttelen vaan täällä Madridissa, kun kaikki YSTÄVÄT ja rakkaat on Suomessa. Mut kyl tää tästä. :) Mulla on kuitenkin glögiä, Fazerin sinistä ja ruisleipää :)

PS. jepjep, mul on edelleen Malaga-postaus + pari muuta juttua kirjottamatta, tiedetään! 8)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti