tiistai 3. elokuuta 2010

Lähtöön jäljellä 2kk 2pv

Puhuin tänään Tomin kanssa skypes!
Hypetettiin vaan, että oon tulos Australiaan, puhuttiin Falls Festivalist ja suunniteltiin Marokkon matkaa :)
Tom muuten sano, että voitas mun serkun Laurankaa tulla viettämään sen kaa joulua!

Jassu, mä ja Tom @ Rock Werchter 2009, Werchter, Belgium

Mehän ollaan siis Lauran kanssa reisaamassa Cairns-Melbourne aikavälillä 6.10-3.1 (Laura lähtee 6.1), joten ollaan varmaan joskus joulun tienoilla kyllä jo lähellä Melbournea.
Tom sit ehdotti, että hei lentäkää takas Gold Coastille (sehä maksaa vaa joku $40), nii voidaa viettää yhes jouluu ja sit voidaan tehä sen + sen frendejenkaa roadtrip rannikkoo alas sinne Lorne, Victoriaan, missä Falls Festival pidetään! :)

Tavallaan ihan järjetöntä lentää takas GC'iin, kun kerran ollaan Melbournessa, vaan 143 km festival sightista, mut sit taas oh so very adventurous! :D Mä oon ainaki jo niin menossa ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti