tiistai 3. elokuuta 2010

Lähtöön jäljellä 2kk 2pv

Pakko päivittää vähän tän hetkisestä tilanteesta.. :D (huomatkaa hymiö, hajottaa vaan : DD suhtaudun aika huumoril tähän!)
Elikäs siis, homma on nyt niin, että duuni, josta otin pari viikkoa sitten loparit, on taloudellisesti aika vitun kusessa, eli 90% ihmisistä ei ole saanu palkkoja.
Että jepjep, palkkaturvaa kävin hakemassa, kaks tonnia tossa lafkassa kiinni, mut ei siinä vielä mitään... palkkaturvassa menee keskimäärin 4 kuukautta !!!! :)
ETTÄ HAISTAKAAPA VAAN VITTU GREEN CHOICE MARKETING OY.

Anyway, koska oon troopperi, oon päättäny saada homman toimimaan ja vieläpä ihan ylittää itseni:
päätin siis, että totta helvetissä mä lähden sinne Marokkoon Tomin ja sen frendin kanssa surffaamaan.

Tein siis kuudetta miljoonaa kertaa budjettisuunitelman ja tällä kertaa lisäsin vielä Marokon kulut mukaan. ...And i can make Morocco happen as long as my friend lends me 2k (koska mähän kuitenkin tuun saamaan ton +2 tonnii korkoineen palkkaturvasta, mutta mulla ei vaan ole aikaa odottaa sitä 4kk, joten pakko lainaa) ja kunhan saan vielä ~1800€ edestä tehtyä duunia näitten kahden kuukauden aikana.

Ainoo vaan, että mulla ei ole kokopäivästä duunia, vaan oon osa-aikasesti ja niitä vuoroja tulee vähän rndmist... toiv. siis saan noita vuoroja vaan oikeesti tehtyä!

Mähän olen siis tällä hetkellä neljässä (4!) eri työpaikassa:
-Yhen irkun omistamassa Subwayssa (osa-aika)
-Yhen intialaisen omistamissa parissa Subwayssa (osa-aika)
-Siivoon (3krt/vko elokuun loppuun)
-Staffpoint kassamyyjä (keikkaduuni)

Eli eiköhän tässä se 1800€ saada kasaan lokakuuhun mennessä : D

Budjetti
Australia:
45€/pv x 30pv x 3kk = 4050€
Falls Festival -lippu ~200€
Premium Motor Service 6mtnh backpackers bus pass unlimited stop Cairns - Melbourne 239€
Whitsunday sailing 3pv reissu 320€

Marokko:
Surf resort*  3vko 2pv 1093€
Wetsuit + surf board rental 18€/pv alennuksien jälkeen 360€
Illallinen + bissettelyä 10€/pv x ~30pv = 300€

Muuta:
Matkavakuutus ~200€
Lentolippu Melbourne-Casablanca-Amsterdam 1045€
Lentolippu Amsterdam-Helsinki 102€


Total: 7607€


*sis. majotus, aamiainen, päivällinen, kuljetukset

FUCK YEAH

ps. ei kauhee oli tänään sairast olla duunis. olin niin darraväsy ja lageis ja kämmäilin vaan koko ajan :D Eilen oli siis rakkaan Redrumin Closing Party! ;( RIP

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti