maanantai 15. huhtikuuta 2013

From Shit to Super

Voiko saada parempaa vastaanottoa, kuin tälläistä? <3 p="">


Oikeesti !! JA mä olin vaan hartaasti toivonu, että oispa Jassu jo mua vastassa, koska se tuppaa aina oleen myöhässä... and what did I see ! SHE  WAS THERE _AND_  SHE HAD BOUGHT ME THIS SUPER CUTE BALLOON <3 ihana="" p="">



Otettii juna Utrechtii ja naureskeltiin, ku päädyttii vahingos siihen junaan, joka stoppaa joka asemalla.. Meil oli kiire kauppaan ostaan safkaa ja juomista ja Jassul oli sairas kusihätä...:D

KYLLÄ, MINÄ CON DARUDE!

Ja oikeesti, ku aamu on alkanu yläolevissa tunnelmissa (=DARRASSA) näyttäen kaikin mahdollisin merkein, että tää lähtö on huono idea (paniikkiherääminen kello kymmentä yli kaks [nukkumaan aamuviideltä - "en mä tartte herätyskelloo!"], speed packing, tajuuminen, että mulla ei salee oo ees puhtaita alkkareita/sukkia [oli :D], ei autokyytiä, kiire, hedari, nälkä, kämppä on läävä ja mun tiskivuori kohta homeessa ku en ehi tiskaa just nyt, täyden puolen litran vesilasin kaatuminen lattialle just ku oon lähössä ja mitä nyt näitä oli...) niin on ihan SUPERIA, että ilta kuitenki päätty näihin merkkeihin:



Oltii siis reiveis Jassun yhen frendin, Ingerin kaa ja hitttttttto mitä musaaaaaa. olin ihan eufoorias :]


Tutustuttii siisteihi tyyppeihin, käytii ostaa ranskalaisia mayolla (so dutch..) ja mentii hetkeks jatkoilemaan ennen ku otettii Jassunkaa cäbi takas kotii. 



Oon WhatsAppaillu ilmeisesti Heidille jotain hammastahnatuubista, johon oon saanu takas vastauksen, ett oho, ollaanpa sitä aikasin hereil.. No ei vaan itseasiassa vasta menossa nukkumaan (7am).


Jonku talon kyljessä oli tällänen viritelmä..! ihana! 



Ja Suomessa HOAS ei anna ees kuulema kiinittää nastoja seiniin : DDD


Himoitsin tota mättööö..jurrinälkä


Art everywhere (:



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti