maanantai 15. marraskuuta 2010

Lez Go Surfing



Ah, finally surfing! Tykkäsin meijän surffilaudastakin enemmän, kun siitä, joka vuokrattiin Agnes Waterissa. Mini malilla voi vaan kääntyä niin paljon helpommin koonsa takia, kun taas long boardilla aallot ehtii jo hiipua ohitsesi, jos yrität kääntyä spotatessasi aallon. Muutenkin paddlaus onnistuu vaivattomammin, koska minimal on niin paljon kapeampi kuin lonkku.



Surffailut meni kyl vähän pipariks, kun tein nose diven pari kertaa. Taisin olla liian edessä, ja mun paino sai nokan sukeltamaan veteen... --> ekaks mä lensin laudalta ja perässä tuli lauta. On ihan saatanan kuumottavaa lentää veteen ja miettiä, että osuuko fin (siis se ööö ei purje mut... surffilaudan evä? :D) sun päähän tai silmääs. Kun nose divasin pari kertaa Agnes Waterissa, lentäessäni veteen sukelsin aina mahdollisimman alas, niin ettei evä varmasti osu päähän. Mutta silloin kun nose divasin Noosa Headsin main beachilla, vesi oli tosi shallow ja en voinu mennä yhtään alemmaks. Onneks evä ei osunu päähän, mutta tokalla kerralla jalkapöytään kylläkin. Tuli sellanen fiilis, että jos en nyt mene rannalle vaan jatkan surffaamista heti, tulee käymään huonosti... Better to trust your instinct! Joten suuntasin rannalle.



Kun menin surffaamaan uudestaan, niin voi perkele. Makasin surffilaudan päällä and as i was waiting for a wave tunsin kipua jalassa. "WTFFF puriks joku mua? I bet it would hurt A BIT more if it was a shark" Swaippasin kädellä mun jalkaa ja jotain limasta ja löllöä tarttu mun käteen ja vatsaan... FUCK, STINGER. Sain sen paskiaisen pois ja mietin ett ei shaakeli, tiiän, ett jos sua stingataan, sun pitää joko kusta siihen polttokohtaan tai pistää etiikkaa päälle, mut siis oliks siin joku time limittiki? What if I don't make it in time to the beach! Vaivunks mä koomaan? Kuolenks mä? Yks mies näki mun tuskasen ilmeen ja kysy, ett oonks ookoo, kerroin sille ett i got stung, ja kuvailin sitä paskiaista sille. Selvisi, että se otus oli blue bottle, ei kauhean vaarallinen kaveri. Kävin hakemassa jäätä life guardilta ja olin ihan fine, mutta ei tehny mieli enää surffata sinä päivänä :D



Illalla mentiin Lauran, Melanien, ja kahen muun tyypin kanssa leffaan, joiden nimiä en tiiä/muista. Katottiin Social Media leffa. Iiihan jees! Muistaakseni oon ollut leffassa ennen tota kattomassa Avataria... wow, joskus keväällä siis. That's what happens when you save money! No money to do anything! No mut, mielummin istun Ausseis leffateatteris kuin Suomen Finnkinos ;)



Ps. Mul tuli sairas mustelma jalkapöytään enkä voi pitää flip floppeja, koska se sattuu. Mut ei kyl haittaa, en oo Fraser Islandsin jälkeen pitänyt muutenkaan kenkiä... :D Shoppailu bare foot on parast.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti