maanantai 4. heinäkuuta 2011

DEADMAU5-RYYTYMYS


Ei jumalauta mikä ryytymys !!!!!! Istun Gdanskin mäkkärissä, koska tääl on free wifi ja mun juna lähtee vasta kahen tunnin päästä. Reivattiin eilen koko yö Deadmau5in tahdissa ja ei vittusaatana mikä keikka.













  • Aleksandra O'Kay

    never have a EVER experienced the same kind of madness like at Deadmau5 yesterday... Words can't even describe the fucking sensation he put on... Dancing in our bras with Edwina Lawson, dancing/sitting on random men's shoulders, crowd-fucking-surfing, getting bruised in mosh pits... fucking hell. thank you. thank you. thank you. Something i wanna experience one day again.

    3 hours ago · Privacy:








En oo koskaan kokenu mitään tollasta. Tultii Arthurin, Edwinan ja Carlosin kaa puol seittemältä vasta hostellille ja heräsin jo yheltätoista, joten ryytymys on moinen vaikkei mitään darraa olekkaan. Oon ihanan mustelmainen, punasia viiruja täynnä ja täysin äänetön. :D Oikeesti en tajuu, miten oon syöny jo mun Strepsils varaston ja reissuu on takana vasta tää viikonloppu. Onks tänään muuten maanantai? Anyhoo oli vähä sekavat fiilikset, kun en ollut varma, mitä tehdä.. Mennäkkö Samborowoon jo tänään moikkaamaan isovanhempia vaiko mennä Heliin Paulan ja Iwon kanssa wind surffaamaan. Päädyin, että kyl mä meen vaa suoraa sinne Samborowoon, koska en haluu viettää mun koko reiliä Puolassa, joka on mulle kuitenki aika tosi tuttu mesta. Muutenki toi Hel-reissu vaikutti pikkaselt säädlt, kun ei mulla ois ees telttaakaan.

Oli vaan sellanen ongelman poikanen, että how to contact your grandparents, when the only sound you can make is a faint whisper... :D Onneks faija soitti, kun tekstasin sille, ja se lupas hoitaa ton mun puolesta.On ihan super ryytyny olo tosiaan, haluisin vaan nukkua, mutta oon vaan onnellinen, kun voin kuunnella iPodista Deadmau5ia taas 8) Hukkasin mun kuulokkeet siis jo tokana päivänä täällä, kun kuunneltiin mun iPodia mun kannettavalta kajarilta,  ja pari bisseä ottaneena pistin kuulokkeet johonkin - mihin, en tiedä. Ajattelinkin sinä hetkenä, että joo, salee en löydä näitä kuulokkeita enää.

Asiasta toiseen, en muuten tajuu, miten aina onnistun tekeen niin, että menetän mun ruokahalun matkoilla !! Oon syöny ihan törkeen vähän täällä nyt, ja tällä hetkellä en varmaan saa alas muuta kuin mäkin pirtelön (perkele muistin just, että mun nenän eessä on koskematon McFlurryni, joka on varmaan puolen tunnin seisomisen jälkeen iha sula :D), niin perus......... APETITE, WHERE ARE YOU? PLEASE COME BACK. NOH, ainakin Aussi-matkakilojen vikat rippeet on lähteny, kun on tultu reivattua niin paljon ja syötyä liian vähän :D

Mietin muuten, että ehkä meen kohta ostamaan Nikonin pokkarikameran. Mun oma digikameran näyttöhän meni rikki vähän liian railakkaan Aussie- jouluaaton jälkeen.. Oon ihan ihastunu äitin Nikoniin, jossa on ihan _älytön_ videolaatu. Että juu, ostan varmaan kameran, kun katoin, että ne maksaa täällä 50-100e.

Sori tästä tuli tännen train of thought -ajatusoksennus :D Anyway, vois ehkä alkaa syömään ja sit käydä ostamassa piilarit (koska hävitin nekin ! OON NIIN PRO. OIKEESTI. Ekan festari-illan jälkeen tultiin hostelille ja menin vahingos nukkumaan piilarit pääs. Herään keskel yötä jurrissa ja tajuun käydä ottaan ne piilarit pois, mut hupsista, taisin heittää ne roskiin??? Tai ainakaan en löydä niitä mistään??? Kuukauden piilolinssit, jotka olin vasta avannut :D GO GO Sandra. Samoin piilarineste, jonka ostin samana päivänä, on karkuteillä. Että juu.) ja sen kameran. Btw, ihanaa, että toi fessu on ohi, eikä tartte juoda peer pressuresta :D

Okei nyt loppuu tää ramblaus. Festarista kirjottanen junassa, do widzenia!
Ja loppuun vielä mun tän hetkinen ylivoimainen lempibiisi:Deadmau5 - Cthulhu Sleep



    Ei kommentteja:

    Lähetä kommentti