torstai 30. kesäkuuta 2011

Lähtöfiiliksiä

Kelasin kirjottaa ihan pikkirikkisen sepustuksen, koska nyt ei kiinnosta mikään muu kuin oma sänky... Takana on nimittäin eilinen vuorokauden pituinen valvominen ja 23-07 sponttaani yövuoro, jonka jälkeen tulin kotiin nukkumaan kolmeksi (3) tunniksi. Puoli yhdestätoista olen sitten taas ollut hoitamassa asioita ja sain kuin sainkin alta pois ne fucking Australian vakuutuskorvauspyynnöt ! Yks siideri sille! Tapojeni vastaisesti ei yhtään inspaa kirjottaa mitään kauheen yksityiskohtasta sepustusta, joten lets keep it short. Oli tos äsken, kun pakkasin rinkkani valmiiksi (painaa 12,4 kg jee kolme kiloa vähemmän ku viimeks), että mitä helvettiä, oonko mä TAAS lähössä???? Vastahan mä tulin kotiin. Noh, kaipa minä olen !

Anyway, nyt nukkumaan. Pitää herää viideltä. Mia ja sen porukat tulee hakemaan mua kuudelta ja kasilta me lennetäänki jo Puolaan. Stoked 8)

Ainiin, huomenna nähään mm. Coldplay ja Mialle tulee viimein ne crucialit vuodet täyteen ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti