maanantai 27. kesäkuuta 2011

4 Päivää Lähtöön



I'm leaving in 4 days ! Ah, viimeinkin. Ei siitä viime matkasta ole kuin viis kuukautta vasta, mutta ihanaa päästä taas seikkailemaan (ja vieläpä YKSIN). Tajusin itse asiassa vasta tänään, että hei, lähen kohta ja ehkä innostuinkin vähän :) Kaverini Liliki eilen kyseli, että millon lähen ja kauan oon poissa, ja vähän ihmetteli, kun en hirveesti hehkutellut sitä. Noh, mut kiva että viimeinki iski nää can't wait -vibat!

Tänään oli vika pv duunii ja oon ollu vähän ulapalla, että _mitä_ mä muka teen torstaihin asti... Mulla on ollu siis varmaan ruhtinaalliset seitsemän duunivuoroa tän kolmen viikon aikana, nii mielellään oisin ollu töissä tän vikan osuuden... En meinaa keksi enää, mitä tekisin, ku on tultu jo lomailtuu niin paljon. Eikä rahakaan ois pahitteeksi. Katoin kyl, että säät rupee lämpenemään Helsingissäkin ja sovin näkeväni jotain frendejä, niin eiköhän tää aika saada kulumaan :)

Hain tänään mun rinkan Mikon himasta ja huomasin, että se ylin vetskari (niin kuin muistelinkin) on rikki, joten se pitäis korjaa. Pitää kyl eka testaa, että mahtuuks tonne ees mitään, kun se on kuitenkin melkein puolet pienempi kuin se rinkka, joka mulla oli Ausseissa ja Marokossa. Meinasin kyl saada raivarin, kun soitin tänään rinkasta broidille, joka on kyseisen Mikon kanssa mökillä:

"Moi. Mis se keltanen rinkka on?"
"Se on Mikol"
"MITÄ V*TTUA" (oletin, että kuuden tunnin ajomatkan päässä, mökillä)
".."
"SIIS MITVIT MIKS SE ON MIKOLLA?! VOI SAATANA, MÄ LÄHEN REILAA TORSTAINA EIKÄ MUL OO RINKKAA."
"Ota se sininen?"
"Se on rikki."
"Eikä oo."
"Onhan."
"Ei oo."
"REISSASIN SEN KANSSA NELJÄ KUUKAUTTA, EHKÄ MÄ TIEDÄN."

Sit broidi onneks heitti puhelimen Mikolle, ja selvis, että se rinkka oli hieman lyhyeemmän ajomatkan päässä - eli Mikon himassa Espoossa :D

Loppu hyvin kaikki hyvin.

Huomenna vois hoidella loppui juttui kuntoon. Mulla alko eilen hahmottua hieman ekan viikon ohjelma ja se, miten tuun takas Suomeen, mutta siitä myöhemmin :)

2 kommenttia: