perjantai 17. kesäkuuta 2011

Blogisiirto - reissuun ihan pian!

 



Kuten huomaatte, blogi siirty Rantapallon puolelle :) Olin joku kuukaus takaperin Rantapallon järjestämässä blogi-illassa (Makumatka maailman ympäri) ja tarjoutu mahdollisuus blogimuuttoon. Of course I decided to seize the opportunity. On kiva kirjoittaa Suomen suurimman matkailumedian kautta - näin mun tekstitkin varmaan tavoittaa suuremman yleisön, mikä on ihan mukavaa vaikka edelleen tätä itselleni ja tutuilleni kirjoitan :)



Man, en tajuu, että reiliin on vaan kaks viikkoo. Siis vastahan mä roudasin mun surffilautaa flip flopeis Helsinki-Vantaan lentokentällä tammikuussa. Ei siinä mittään, just eilen kuuntelin mitkästä aikaa Deadmau5ia ja oon sekoomispisteessä, kun tiedän, että pääsen tuntemaan ne bassovibat ihan livenä aivan kohta !!



Mulla on silleen vähän ropleema kyllä. En oo vieläkään päättänyt, kuinka kauan reilaan. Heineken Open'er on 30.6-3.7, jonka jälkeen lähen hyppään junaan... En vaan osaa päättää, haluanko ostaa kolmen vai neljän viikon lipun. Neljän viikon lipul ehtis nähä paljon enemmän (siis oikeesti, kolmessa viikossa ei ehi näkee _mitään_), mutta sit taas kolmen viikon lippu ois huntin halvempi ja natsais ajankin kanssa ehkä vähän paremmin. Ostaisin sen nimittäin 4.-24.7 ajalle ja sen jälkeen viettäisin heinäkuun vikan viikon Barcelonas ja siel rannikkolla surffaten. Myös Mia ja sen perhe on vuokraamas Barcan lähelt Salousta villan ja mut on kutsuttu sinne :) Myös Aino, Raki, Jenni jne on Barcelonas ja sieltäki tuli kutsu niitten kämpille. NICE :) Toisaalta, jos haluun liikuskella Espanjas noitten kaupunkien ja surffimestojen välillä, sen junalipun extendaaminen neljään viikkoon vois olla ihan järkevää.

MIKSI se pituus pitää päättää etukäteen ?! SO frustrating. Ois kiva vaa go with the flow. Live according to the no plan -plan.



Toinen juttu, mikä pitäs päättää, on että otanks mun full body wetsuitin mukaan, kun sen kerran omistan. Se kyl ois lisäpainoo ja haisis ihan törkeeltä, mut tiiän, että ainaki Puolassa en tuu haluu Wind Surffaa ilman sitä, vuokraus kyl onnistuis paikan päält. Yritän just selvittää, että tarkeneeks Espanjas tai Jerseys surffata ilman wetsuitii.. Kai mä jonku pari ropoo säästäisin, jos ton omani ottaisin (plus hassle free olla vaa oma mukana) mut pitää nyt kattoo ! Oisin muuten halunnu ihan mielenkiinnost kattoo surfing seasons wannasurfin -sivuilt, mut jostain syystä se ei näy mulla ? Nojoo, eiköhän tällänen (innokas) beginner selvii ihan pienil aalloilki.

PS. Ekstra kiitos Rantapallon Jani Uljakselle, joka teki blogisiirron ja autto muutenkin teknisissä ongelmissa.

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti