lauantai 21. syyskuuta 2013

Shiiiiit... Hävitin matkalippuni !


Voi helvetti. Onneks huomasin katsoa tässä vaiheessa, vielä hyvissä ajoissa ennen matkaa (TJ 3vko 5 pv !), että moneltakas ne mun lennot lähtivätkään, nimittäin huomasin HUKANNEENI (eli poistaneeni) matkalippukuittini !!!!! Olen siis tulossa 17.10. - 21.10. käymään Suomessa viikonloppulomalla moikkaamassa poikaystävääni (olkoot Puolustusvoimat armollisia ja päästäkööt pojat lomille jo torstaina!) ja olisihan ihan kätevää tietää, että moneltakas se kone lähtikään...

Ostin lennot parin bissen/viinin jälkeen (as you do in Spain) noin kaksi viikkoa sitten, mutta onneksi mulla on edes hieman hatarat muistikuvat, että kenen lento se on... Taidan lentää SAS:in koneella (koska muistan hehkuttaneeni Ennille, etten ole tainnut ennen heidän kanssaan lentää) ja muistan onneksi päivämäärät sekä sen, että saavun Helsinki-Vantaalle 17:25. Pistin just mutsille viestiä, josko se vois selvittää SASilta noita infoja, koska heillä ei ole minkäänlaista sähköpostia, johon ottaa yhteyttä (miksi???), eikä mun espanjalaisessa liittymässä ole tarpeeksi saldoa soittaa varsinkaan palvelunumeroon.

Nyt vain sormet ristiin, että muistin lentoyhtiön oikein. Muuten pitää alkaa selvittämään Skyscanneriltä (jos siis edes ostin heidän kauttaan matkaa... :#) luottokorttitietojen kanssa, että mikäs se mun lentoyhtiö olikaan. Skyscanner kun ei säilytä mitään matkustustietoja.

Eli muille toheloille, jotka innostuu siivoamaan ylipursuavaa sähköpostikansiotaan ja miettii sitten roskiskansion tyhjentymisen jälkeen, että "mitä tehdä, jos olen hukannut matkakuittini / matkalippuni / varausnumeroni / lentotietoni ?" --> Ottakaa vaan rohkeasti yhteyttä siihen teidän lentoyhtiöön ja pyytäkää uutta kuittia. Tai jos teet kuten minä eli osta kaikki matkasi erilaisten lentohakukoneiden välityksellä (SkyScanner, Supersaver, Kayak.com etc.), etkä muista lentoyhtiötäsi - ota yhteyttä lentolippuhaun palveluntarjoajaan (tai matkatoimistoosi), sillä he voivat selvittää luottokorttitiedoillasi, minkä lentoyhtiön lennolle olet varannut matkasi.

Toivottakaa mulle onnea :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti