tiistai 3. syyskuuta 2013

Kentällä istun, laukku ruumassa ja uusi elämä edessä Madridissa...



Istun kentällä. Terminaali ykkösessä. Vanhalla puolella. En mä monesti kentillä ole ollut itku kurkussa, kyyneleet silmissä. Kai se vain kaikki muuttuu, kun on jotain, mitä jää todella kaipaamaan.

Pakkasin mun tilapäisen uuden elämän 18,5 kiloon (ja tietenkin maximi kilorajoja hipovaan käsimatkatavaraan - läppäri, kamera, linssit jne painaa nääs). Mun boarding alkaa 40 minan päästä. Kelasin toivottavasti nukkua koneessa, koska tällä hetkellä ollaan 2 tunnin yöunisilmillä liikenteessä. Sen jälkeen mukava _50_ minuutin välilasku Frankfurtissa... Miksi Frankfurtissa on aina tollanen kusinen kuumotuslasku??? Pääsenkin ilmeisesti aktivoimaan salimotivaatiotani hieman aikasemmin alkulämmittelyn aka juoksun muodossa...

Madridiin saavun 15 vaille 12, eli suomen aikaa 12:45 tunnin aikaerolla mennään siis. Mulla on maailman sekopäisin reitti mun uuteen kotiin... Motarilla pääsis suoraan 25 minuutissa villalle, mutta hitto kun vaikka juuri sain kortin niin ei autoa ihan löydy ! Eli pääsen vähän seikkailemaan. 1h 45 min ja kolme vaihtoa matkatavaroiden kanssa. Onneks näytän perus Kalliospurgulta vielä, niin kukaan ei toiv. tuu ryöstää mua.

Mun piti kirjottaa tänne mun eilisen illan innostuneista fiiliksistä, ja siitä kuinka eilen punaviini päissäni (yhen lasin join vaan!) suunnittelin jo pikkulauantaita Madridissa ja kauhistelin keskiviikkona alkavaa koulua... MUT mun pää on vähän jumissa ja kelasin vaan jumitella ja kuunnella nyt hieman musaa. Ainoa juttu, jota en saanut hoidettua Suomessa, oli musan päivittäminen iPodiin.. Edellisen kerran päivitin vuosi sitten ja se vanha läppäri, jonka kanssa iPPi:ni on syncissä, jää nyt Suomeen. Noh, ihan sama, ei kauheemmin haittaa.

Täs meitsin kolme tehosoittobiisiä (muut matkustajat pääsee nauttimaan meitsin dj:eilystä, kun mun kuulokkeet vuotaa.. eli eipä sit kuunnella mitään noloo nyt vielä). ENJOi.

  Ash Sync (Alex Gopher & Etienne De Crecy Version) by Air, Alex Gopher & Etienne De Crecy on Grooveshark Honey by Swim Deep on Grooveshark


Terkkuja kaikille rakkaille, tietänette keitä olette. :)

PS. kirjotin eilen yöllä postauksen, joten tsekatkaas ! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti