maanantai 11. marraskuuta 2013

Back in Madrid

Ohoh ! Kuvaajasta kuva ! Kerrankin :D IHANAA muuten kerrankin antaa kamera ihmiselle, joka myös kuvailee ja vieläpä järkkärillä (eli osaa jopa esimerkiksi asetella kuvan järkevästi!). Olispa aina näin :D

Madridissa ollaan taas :) Vaikka olikin tosi lyhyt reissu (mulla vain 1,5 päivää), niin oli ihan sika jees ! Sain tosi paljon taas nähtyä, tehtyä ja koettua, ja aionkin siitä päivitellä tänne myöhemmin :) Muut siis jäi Malagaan vielä keskiviikkoiltaan asti, mutta itse palasin jo nyt kertyneiden poissaolojen vuoksi :D Oli kyllä tosi ihanaa tulla yksin kotiin - nautin siitä, että saan itse lukea karttaa, itse suunnistaa ja kokea onnistumisen tunnetta, että olen itse löytänyt ajoissa perille esim. bussiasemalle :) Olen kanssa nauttinut hiljaisuudesta... IHANAA OLLA HILJAA. Olen puhunut tänään vain pari sanaa espanjaa asioidessani, sekä englantia, kun käväsin Applella vaihtamassa kännykkäni (valmistusvirhe ilmeni viikon jälkeen). Näistä neljästä päivästä ennen Suomen reissua tulee ihan super hektisiä, koska mulla on pari juttua, jotka haluan hoitaa ennen lähtiöäni. Eli aika kivaa saada olla yksin kotona - vaikka kyllä mä saisin ne asiat hoidettua vaikka täällä olisikin lössiä, kun tänne omaan koloon eli huoneeseen voi onneksi eristäytyä 8)

Ah, ihana olo. Suihkun raikkaana omassa huoneesa.  Ja mullapa on vielä valkosipulioliiveja, joita ostin tänään Malagan suurimmalta torilta aamulla. Se ois varmaanki sit oliivien, punaviinin ja TB:n eli True Bloodin vuoro ! Vikat chillailut ennen huomenna alkavaa säheltämistä ! :)

Yritän silti päivittää bloggenia, mulla on nimittäin joku kymmenen postausideaa + Malagan reissu, josta haluan kirjotella :)

PS. nukuin ihan jumalaisen hyvin bussissa Madridiin ! Matka kesti 6 tuntia, joista nukuin viisi :D Suljin silmäni Malagassa ja kun seuraavan kerran heräsin, olimmekin ajaneet kolme tuntia ja pysähtyneet bensikselle 15 minuutin lepotauolle ! Mahtavaa 8)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti