tiistai 22. lokakuuta 2013

Ei Näin


Aivan loistava alku kyl tälle espanjalaiselle elämälleni paluuseen... Saavuin siis eilen Helsingistä Madridiin, ja oli yhdeltä yöllä villalla. Oon ollu aivan helvetin naatti tosta Suomi-viikosta henkisesti kuin fyysisesti (tulin kipeeks perjantai-iltana..vaikka just olin 3 viikkoo sit kipee!) ja menny nukkumaan. Oon snoozannu sit herätyskelloani kymmenestä asti ja tajunnut vasta viistoista vaille 12, että enhän mä voi vasta kahteltatoista herätä, jos mun koulu alka puol yhdeltä ! Nousin sit ylös ja törmäsin aulassa Hannaan, joka oli JUST lähössä kouluun. Päätin luovuttaa koulun lähdön suhteen, koska a) oon aika helvetin kipeä b) vituttaa lähteä kouluun vähintään puolituntia myöhässä (bussit menee puolen tunnin välein) b) vituttaa lähteä tässä kunnossa koululle yksin c) vituttaa, koska ulkona sataa ja oon jo valmiiksi jäässä d) muuteski meillä on vaa yks tunti. Päättelin, että ei se nyt niin paha ole, vaikka mulla tuleekin täyttymään ne 20% sallitut poissaolot ens kuun jälkeen, kun meen käymään taas Helsingissä  (tästä myöhemmin lisää) :) Olen kuitenkin ihan oikeutettu olemaan kotona tässä kunnossa.

Mulla onkin nyt aivan kauheasti tekemistä näille kahdelle päivälle (meil ei oo onneks keskiviikkosin koulua)...pitää:
  • Siivota (koska mun kämppä on yhtä kaaottisessa tilassa kuin mieleni lähtöä edeletävinä hetkinä)
  • Käydä kaupassa
  • Lukea torstain Operación Industrial -kokeeseen........hehee
  • Käydä läpi kaikki materiaali ja tehtävät, jotka olen missannut viime viikon aikana
  • Hoitaa erästä projektia

Lisäksi sitten, kun mulla on aikaa/halua/jaksaa/olen terve taas, nii olisi tämmösiä juttuja, joita haluaisin väsäillä:
  • Jatkaa taideprojekteja
  • Lukea kirjoja
  • Katsoa dokkareita
  • Lukea Espanjaa
  • Päivitellä tätä blogia
  • Käydä salilla
Sori vähän tylsempää postausta sen edellisen ällöromanttisen postauksen jälkeen... :') Mutta tulin vain ilmoittamaan, että Espanjassa ollaan... Näistä fiilareista sitten lisää myöhemmin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti