perjantai 17. toukokuuta 2013

Hectic

Anteeksi, etten ole päivitellyt !!



Olen siis tullut takaisin Hollannista ja olen elossa, mutta oon kans ollu super hektinen ja onnellinen, jonka vuoksi Blogi on jäänyt vähän pienemmälle huomiolle... :)

Tänään oli vika koulupäivä, meillä siis oli ollut super mielenkiintonen pikakurssi Biz Ethicsistä. Kun koulusta asteltuaan tajusi, etten tule tänne astumaan tänne hiton Myyrmäkeen 1,5 vuoteen oli ihan absurdi olo - ihan samanlainen, kun valmistui ylioppilaaksi ja oli lähdössä lokakuussa Ausseihin - olin jonkinlaisia raameja siitä, mitä on tekemässä, mutta silti tuntui, että ei yhtään tiedä, mitä tulee tekemään ja mitä tulee tapahtumaan. Tuntui siltä, että the World is your Oyrster ja hirmu vapaalta.

Syyskuussa siis Madridiin ja heinä/elokuussa jonnekin päin maailmaa työharjoitteluun... sweet mother of God :) Kyllä tästä hyvä tulee.

PS. päivitän vielä joku päivä ne mun hollantiasiat !!!
PPS. koska oon näpsiny nii saakelisti kuvia puhelimellani, voisin tehdä pienen koosteen siitä, mitä oon tehny sen jälkeen, kuin tulin Hollannista!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti