torstai 21. helmikuuta 2013

PALUU BLOGGERIN HELLÄÄN HUOMAAN

NÄIN iloinen Bloggerista...ja mahdollissimman rakeinen! 8)

Pitkän harkinnan jälkeen olen päättänyt palata Bloggeriin takaisin - joten päivittäkääs http://heyletsgogetlost.blogspot.com favouritteihinne ;) Vaikka blogi onkin elänyt hiljaiseloa, se ei suinkaan tarkoita, että kirjotusvimma olisi laantunut - päin vastoin: olen juuri saanut tiedon vahvistetusta vaihto-opiskelupaikasta Madridiin ja tämän vuoden puolella pitäisi myös alkaa järjestämään work placement -jaksoa Australiaan/Mexicoon/Where ever the wind takes me !

Eli kirjoittamisen aihetta kuin myös uusia seikkailuita Espanjan kaduilla ja pohdintoja sopivasta työharjoittelupaikasta riittää ;) Tarkoituksena olisi muutenkin hieman uudistaa blogiani ja olenkin aloittanut jo prosessin integroimalla kolme intohimoani saman katon alle ;) Matkustamisen lisäksi siis pidän myös ARTblogia ja PHOTOGRAPHYblogia - siellä siis taiteilutekeleitäni sekä kuvailujani. Oon aika super innoissani näistä uusista blogeistani, sillä olen ollut super inspiroitunu kuvaamaan uuden kameran (Canon 650d) ansiosta ja piirtämään, koska olen 30:n ProMarker-tussin onnellinen omistaja <3 ...eli="" br="" matskua="" riitt="">


Toinen suuri muutos on blogin nimen vaihtuminen - olin jo pitkään pitänyt bloggerin osoitteessa vilahtavaa nimeä enemmän itselleni sopivampana, joten päätin vaihtaa sen sitten Standing On A Shoresta viimein Hey Let's Go Get Lostiksi. Että älkääs ihmetelkö. Pitäis vissin vaihtaa toi banneri jossain vaiheessa sopivampaan 8) Mutta tervettulloo anyhow!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti